به گزارش شمال اصفهان؛حجت الاسلام سید مصطفی عاملی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دستگرد برخوار گفت:‌ ملت ایران در روز ۹ دی حماسه ای عظیم آفریدند و نقشه های اروپا و آمریکا برای ضربه زدن به نظام را خنثی کردند .وی افزود: ‌در ۹ دی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در خارج […]

به گزارش شمال اصفهان؛حجت الاسلام سید مصطفی عاملی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دستگرد برخوار گفت:‌ ملت ایران در روز ۹ دی حماسه ای عظیم آفریدند و نقشه های اروپا و آمریکا برای ضربه زدن به نظام را خنثی کردند .
وی افزود: ‌در ۹ دی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در خارج با برخی از افراد ساده لوح در کشور و برخی از خواص بی بصیرت درصدد بر اندازی نظام بودند که با بصیرت ملت و هدایتگری رهبر معظم انقلاب دسیسه های آنها خنثی شد .
امام جمعه شهر دستگرد برخوار گفت: ‌مردم قدر نظام و انقلاب را می دانند و مسئولان هم باید در خدمت رسانی به مردم و حفظ نظام و دستاوردهای آن تلاش و کوشش بیشتری کنند .
وی با گرامی داشت ۷ مهر سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی گفت:‌ با تشکیل نهضت سواد آموزی در اول انقلاب بزرگترین گام برای مبارزه با بی سوادی برداشته شد .
حجت السلام عاملی با گرامی داشت سالروز ولادت حضرت عیسی (ع) افزود: قران کریم حضرت عیسی علیه السلام را معرفی کرده است و گرامی داشته است و ملت ایران هم این روز را به مسیحیان کشور تبریک می گوییم

امام جمعه شهر دستگرد برخوار 9 دی را روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت  نام برد