به گزارش شمال اصفهان . امام جمعه شهرستان برخوار گفت: وحدت ملت و مسئولان ایران سبب ترس دشمن شده است .حجت الاسلام محمود آبادی در خطبه های نماز جمعه شهر دولت آباد افزود: حفظ وحدت وانسجام عاملی است که سبب شده دشمنان دچار سردرگمی و یأس شوند.وی اظهار داشت: نباید این وحدت ملت ایران دچار […]

به گزارش شمال اصفهان . امام جمعه شهرستان برخوار گفت: وحدت ملت و مسئولان ایران سبب ترس دشمن شده است .
حجت الاسلام محمود آبادی در خطبه های نماز جمعه شهر دولت آباد افزود: حفظ وحدت وانسجام عاملی است که سبب شده دشمنان دچار سردرگمی و یأس شوند.
وی اظهار داشت: نباید این وحدت ملت ایران دچار خدشه شود چرا که دشمنان از این وحدت ترس و دلهره دارند و جان کری در سخنانش در موضوع برجام گفته است: توافق با ایران خیلی سخت است چون آنها یک وحدت و انسجام داخلی دارند.
امام جمعه شهرستان برخوار گفت: اعتراف وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا دلیل بر این است که تحریم و جنگ نمی تواند ایران را شکست دهد چون وحدت دارند و برای همین سعی می کنند هر مطلبی را بهانه کنند و دستاویز اختلاف کنند و ملت ایران را دچار اختلاف و دو دستگی کنند، مطمئن باشید آنها راهپیمایی ها را می بینند، تحلیل می کنند، انتخابات را می بینند و تحلیل می کنند و برای ملت ایران نقشه می کشند.
حجت الاسلام محمود آبادی افزود:‌دشمنان برای هر حضور ملت برنامه دارند و مثلا تشیع جنازه آیت الله هاشمی را دیدند ، تحلیل کردند و نتیجه می گیرند که مردم نظام، رهبری و کشور خود را دوست دارند و در موضع گیری های خود تجدید نظر می کنند.
وی گفت:‌ باید مواظب باشیم خواسته یا ناخواسته ، اتحاد جامعه را تبدیل به تفرقه وجدایی نکنیم و دشمن را شاد و مورد توجه خود قرار ندهیم .
امام جمعه برخوار از حضور مردم ، خانواده معظم شهدا و ایثارگران روحانیون شهر و مسئولین شهرستان و ادارت دولتی که درمجلس ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی شرکت نمودند تشکر و قدردانی کرد.
وی در خصوص ابعاد زندگی آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت:‌ برکسی پوشیده نیست که چهره ی آیت الله هاشمی که از سال چهل و دو که حضرت امام خمینی (ره)مبارزه با رژیم طاغوت را شروع کردند ، همراه با حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری، آیت الله شهید بهشتی و استاد شهید مطهری و دیگران در مبارزات بودند و قبل از انقلاب در زندانهای رژیم ستم شاهی؛ سختی ها و شکنجه های زیادی را متحمل شدند.
حجت الاسلام محمود آبادی افزود: آیت الله هاشمی بعد از پیروزی انقلاب هم مسئولیت های سنگینی داشتند از جمله ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، فرمانده جنگ، ریاست مجلس خبرگان، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام که به نظر می رسد مهمترین و درخشنده ترین دوره زندگی ایشان مربوط به قبل از انقلاب و شکنجه های فراوان این دوران است و این دوران؛ خالصانه ترین دوران زندگی مرحوم هاشمی می باشد چون نه پست ومقامی بود و نه راحتی و حتی آینده هم مبهم بود؛ معلوم نبود که آیا مبارزات به پیروزی می انجامد.
وی گفت:‌ آیت لله هاشمی بعد از انقلاب در زمان ریاست مجلس و ریاست جمهوری منشا خدمات فراوانی بودند و البته بعد از دوران ریاست جمهوری بنا به فرمایش مقام معظم رهبری اجتهادها ونظرات خاص خود را داشتند و متأسفانه بعد از فتنه ۸۸ انتقادات جدی به نظرات واجتهادات ایشان وارد بود و بعضی از موضع گیری های ایشان باعث سوء استفاده دشمنان شد.
به هر صورت کارنامه خدمت ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی درخشان است و یقینا در نزد پروردگار متعال ماجور خواهند بود و ان شا الله روح ایشان با انبیاء و اولیاء محشور باشد.

امام جمعه دولت آباد: وحدت ملت و مسئولان ایران سبب ترس دشمن شده است

.

امام جمعه دولت آباد: وحدت ملت و مسئولان ایران سبب ترس دشمن شده است

.

امام جمعه دولت آباد: وحدت ملت و مسئولان ایران سبب ترس دشمن شده است