حجت الاسلام محمود آبادی ؛ مسئولان با حضور پر شور در نماز جمعه، هم از ثواب نماز برخوردار شوند و هم اینکه ارتباط با مردم برقرار کنند

به گزارش صدای برخوار ؛ حجت الاسلام محمود آبادی در سومین جلسه شورای اداری شهرستان برخوار ضمن تبریک پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور گفت: مسئولان با حضور پر شور در نماز جمعه، هم از ثواب نماز برخوردار شوند و هم اینکه ارتباط با مردم برقرار کنند.
وی خطاب به مسئولان شهرستان گفت: انتظار مردم این است که یک دسترسی راحت و آسان به مدیران داشته باشند و به مشکلاتشان رسیدگی کنند انتقاد و پیشنهاداتی که از طرف مردم مطرح می شود با ارزش است و به مسئولین کمک میکند بهتر مدیریت کنند.
امام جمعه شهر دولت آباد ضمن تقدیر از حضور مستمرجناب سرهنگ براتی فرمانده محترم نیروهای انتظامی در نماز جمعه دولت آباد خاطر نشان کرد: مردم هم مسائل و مشکلات خود را با ایشان مطرح میکنند و هم اینکه تشکر میکنند.
نماز جمعه محل مناسبی برای دسترسی راحتر و صمیمی تر مردم و مسئولان است چون مردم از طرفی خواسته هایشان را مطرح می کنند و از طرفی از تلاش های خادمان و مسئولان شهرستان تقدیر می کنند.
وی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش های محمود سلطانی معاون فرماندار در شهرستان برخوار و آرزوی موفقیت برای جناب آقای هاشم زاده افزود : خداوند به همه ما توفیق عنایت کند خادم این مردم باشیم ، خادم این نظام باشیم که افتخار دنیا و آخرت است خادمی به این نظام مقدس جمهوری اسلامی


/انتهای پیام/