به گزارش شمال اصفهان؛امام جمعه دولت آباد یکی از عواملی که باعث نابودی جامعه می شود و نزول عذاب را در پی دارد کم کاری در حق مردم و ضایع کردن حق آنها بیان کرد. حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دولت آباد گفت:‌ متاسفانه یکی از […]

به گزارش شمال اصفهان؛امام جمعه دولت آباد یکی از عواملی که باعث نابودی جامعه می شود و نزول عذاب را در پی دارد کم کاری در حق مردم و ضایع کردن حق آنها بیان کرد.
حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دولت آباد گفت:‌ متاسفانه یکی از مسائل ومشکلات جامعه کم کاری در صنوف و رده های مختلف کاری است .
وی افزود:‌ متاسفانه امروزه مدیر نسبت به وظایف خود ، کارگر در کار و وظیفه خود، کارمند در خدمت رسانی خود و همه اقشار در وظیفه خود کوتاهی می کنند و آن طور که باید تلاش و خدمت کنند فعالیت نمی کنند و اینها از عوامل کاهش پیشرفت در اقتصاد است .
امام جمعه برخوار یکی از موارد مهم فعالیت و تلاش در اقتصاد مقاومتی را وجدان کاری عمومی نام برد و اظهار داشت : اگر بخواهیم در همه زمینه های اقتصادی ، علمی و معنوی پیشرفت کنیم باید همه وجدان کاری داشته باشیم و هر کس وظیفه خود را به خوبی انجام دهد و مسئولان مافوق و نظارتی هم باید وظیفه نظارتی خود را به خوبی انجام دهد.
وی با ابراز تاسف و ناراحتی از اتفاقات بد و ناگوار در چند ماه گذشته همچون آتش سوزی درپتروشیمی ماهشهر ، حادثه قطار ، فروریختن ساختمان تجاری در تهران که خسارتهای جانی و مالی فراوانی داشته است گفت: علت این عمده این حوادث؛ کم کاری و بی توجهی افرادی که درآن مجموعه ها کار می کنند و کم کاری مدیران آن مجموعه ها وبالا دستی های آنها است .
حجت الاسلام محمود آبادی افزود:‌ اینکه بعد از یک حادثه ای ابراز تاسف ودستور دادن به پیگیری شود کار نیست بلکه باید برای جلوگیری این حوادث باید بررسی دقیق وموشکافانه شود و هر کس که کم کاری کرده به دادگاه معرفی شود و از مدیریت عزل شود تا چشم دیگران به حساب آید.