صدای برخوار حجت الاسلام محمود آبادی گفت ؛ اگر مقام معظم رهبری ورود نمی‌کردند و با فرمایش خود از طرح سهمیه بندی بنزین حمایت نمی‌کردند، اختلاف جدی بین دولت و مجلس صورت می‌گرفت و به اختلافات دامن زده می‌شد و معلوم نبود سرنوشت مملکت به چه مسیری گرایش پیدا می‌کرد.

به گزارش صدای برخوار ؛ امام جمعه محترم مرکز شهرستان برخوار در خطبه های نماز جمعه امروز بعد از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به نقش ولی ‌فقیه در حفظ امنیت کشور و جلوگیری از هرج ‌ومرج و آشوب پرداختند و اظهار کردند: قبل از اینکه به نقش ولی‌ فقیه بپردازیم، لازم است به برنامه ‌های دشمن در کشورهای مختلف برای از بین بردن امنیت آنها توجهی داشته باشیم.
حجت الاسلام محمود آبادی افزود ؛ آمریکا در لیبی، لبنان و عراق با ایجاد ناامنی و آشوب، رؤسای دولت‌ها را مجبور کرد که استعفا بدهند و عملاً راه را باز کرده است که در هرکدام از این کشورها مهره‌های خود را روی کار آورد. در ایران هم برنامه داشتند که کاری کنند که دولت استعفا بدهد و کشور را به ناامنی بکشانند. بعد از اعلام نرخ جدید بنزین و اجرای طرح سهمیه ‌بندی بنزین، وقتی نارضایتی‌ها شروع شد شورای عالی امنیت ملی جلسه ‌ای گرفتند و مصوب کردند که این طرح تغییر نکند و حمایت کنند. از طرفی تعدادی از نمایندگان مجلس هم درصدد بودند که این طرح برگردد و حتی تعدادی از آنها اعلام استعفا کردند.
وی در خصوص حمایت رهبری از طرح سهمیه بندی بنزین گفت ؛ اگر مقام معظم رهبری ورود نمی‌کردند و با فرمایش خود از این طرح حمایت نمی‌کردند، اختلاف جدی بین دولت و مجلس صورت می‌گرفت و به اختلافات دامن زده می‌شد و معلوم نبود سرنوشت مملکت به چه مسیری گرایش پیدا می‌کرد. مصوبه را تقدیم حضرت آقا کردند و حضرت آقا هم حمایت کردند.
چند نفر دلسوزان به حضرت آقا پیشنهاد داده بودند که ایشان در این مسئله ورود پیدا نکند چون هزینه دارد، ولی حضرت آقا فرموده بودند: «اصلاً ولی ‌فقیه برای همین مواقع است، وقتی که نظام نیاز دارد باید خودش را فدا کند.» حضرت آقا حمایت کردند ولی متأسفانه بعضی از متدینین از روی ساده ‌لوحی گفتند: چرا آقا دفاع کرد! اقدام مقام معظم رهبری یک اقدام سنجیده و حساب‌ شده و در راستای حفظ امنیت کشور بود. همانطورکه در پذیرش قطعنامه ۵۹۸ مرحوم امام (ره) خود را هزینه کردند و جام زهر را نوشیدند، حضرت آقا هم تبعات این اقدام را پذیرفتند و مملکت را از سقوط نجات دادند. اینها همه از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است. پس اگر بخواهیم به مملکت آسیب نرسد، پشتیبان ولایت فقیه باشیم.
خطیب جمعه در پایان ۱۶ آذر ماه روز دانشجو را به دانشجویان عزیز تبریک گفتند و افزودند: این روز یادآور سابقه دخالت آمریکا در ایران اسلامی و بیداری دانشجویان است. وقتی معاون رئیس‌جمهور آمریکا به ایران می‌آید و دانشجویان می‌دانند که مشکل اصلی ما آمریکا است اعتراض می‌کنند و متأسفانه تعدادی از آنها بدست عوامل رژیم شاهنشاهی به شهادت می‌رسند. سابقه شرارت آمریکا در ایران از سالهای ۱۳۲۰ هجری شمسی، بوده و تاکنون هم ادامه دارد. نظام استکباری درصدد نفوذ به دانشجویان و تغییر دیدگاه های آنان است، با تبلیغات سوء خود قصد دارند جای شهید و جلاد را عوض کنند. دانشجویان عزیز همواره بیدار بوده اند ولی باید بیداری و هوشیاری خود را زیادتر کنند تا دشمن نتواند در آنها نفوذ کند.

/انتهای پیام/