صدای برخوار ، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان برخوارگفت: جذب کمک‌های مردمی امسال در این شهرستان نسبت به زمان مشابه پارسال رشد ۸۶ درصدی داشته است.

به گزارش صدای برخوار ؛ سید محمد حسینی در مراسم رونمایی از طرح نوین پرداخت صدقات الکترونیکی از طریق کد QR گفت: با اجرای این طرح امکان پرداخت صدقه بدون مراجعه حضوری، پرداخت سریع و بدون نیاز به پول نقد فراهم شده است.
وی با بیان اینکه پیش از این صدقات صرفا به صورت دستی جمع آوری میشد گفت: با الکترونیکی شدن خدمات و محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا، علاوه بر اجرای شیوه سنتی از روش پرداخت با کد QR کمک گرفته شده تا صدقات و کمک‌های نیکوکاران در کمترین زمان جمع آوری شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی برخوار با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ صندوق صدقه در معابر، اماکن، مشترکین منازل و اصناف در شهرستان وجود دارد گفت: روی تمام صندوق‌های عمومی کد QR عمومی و صندوق‌های صدقات خانگی کد QR اختصاصی همان مشترک نصب و همزمان آموزش داده می‌شود.
حسینی گفت: خیران می‌توانند با استفاده از تلفن همراه و شماره گیری کد دستوری #۰۳۱۱۶*۸۸۷۷* و یا اپلیکیشن QR یا مراجعه مأموران کمیته صدقات خود را پرداخت کنند و یا با ایجاد کد‌های QR اختصاصی جهت هر مشترک در کمترین زمان صدقات خود را به دست نیازمندان برسانند.
در این آیین با حضور مسئولان برخوار از تعدادی خیران و فعالان جمع آوری کمک‌های مردمی تجلیل و کد QR اختصاصی شهرستان برخوار برای پرداخت صدقات رونمایی شد.

/انتهای پیام/