به گزارش شمال اصفهان ؛ به نقل از ایسنا، مجتمع طلای موته در اسفندماه سال گذشته، ۲۲ کیلوگرم شمش طلا تولید کرد که این رقم در اسفندماه ۹۳، ۱۸ کیلوگرم بود. همچنین میزان تولید صورت گرفته در اسفندماه سال ۹۴ در مقایسه با برنامه تولید طلا (۱۶ کیلوگرم)، ۳۸ درصد افزایش نشان می‌دهد. مجتمع طلای […]

 به گزارش شمال اصفهان ؛ به نقل از ایسنا، مجتمع طلای موته در اسفندماه سال گذشته، ۲۲ کیلوگرم شمش طلا تولید کرد که این رقم در اسفندماه ۹۳، ۱۸ کیلوگرم بود.

همچنین میزان تولید صورت گرفته در اسفندماه سال ۹۴ در مقایسه با برنامه تولید طلا (۱۶ کیلوگرم)، ۳۸ درصد افزایش نشان می‌دهد.

مجتمع طلای موته در ۱۲ ماهه سال ۹۴ حدود ۲۴۷ کیلوگرم شمش طلا تولید کرد که نسبت به برنامه تولید (۲۳۰ کیلوگرم)، ۷ درصد افزایش نشان می دهد.

مجتمع طلای موته (واقع در ۷ کیلو متری شمال غرب روستای موته از توابع شهرستان برخوار و میمه استان اصفهان) زیر مجموعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران وابسته به ایمیدرو، برنامه های مختلفی شامل «استخراج طلا از کانی های کم عیار معدن»، «اجرای روش های استحصال طلا از سد باطله قدیمی مجتمع» و «جایگزینی روش های جدید شمش ریزی طلا با هدف کاهش آلودگی و افزایش کیفیت» را در دست اجرا دارد.

افزایش 22 درصدی تولید طلای موته