عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به دلایل افزایش دوباره قیمت ارز در روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: به نظر می رسد افزایش قیمت ارز یک اقدام مدیریت شده است

به گزارش صدای برخوار ؛ به نقل از  خبرگزاری صدا وسیما، مرکز اصفهان؛ عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به دلایل افزایش دوباره قیمت ارز در روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: به نظر می رسد افزایش قیمت ارز یک اقدام مدیریت شده است.
حسینعلی حاجی دلیگانی افزود: مبالغ حاصل شده از تسعیر قیمت ارز در کجا هزینه می شود باید توسط دیوان محاسبات به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد.
نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار گفت: این افراد با توجه به رانت هایی که در اختیار دارند، اطلاعات لازم را درباره بالا و پایین رفتن قیمت ارز به دست می آورند و راه صد ساله را در یک شب طی می کنند.
وی افزود: این افرادکالاهایی را با قیمت هر دلار ۳ هزار و ۶۰۰ تومان وارد کشور کردند و در حال حاضر همان کالاها را با قیمت هر دلار ۵ هزار تومان به فروش می رسانند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان این که اعمال اقدامات مدیریت شده منجر به افزایش دوباره قیمت ارز می شود، گفت: اگر دولت و بانک مرکزی اراده ای داشته باشند به راحتی می توانند وضعیت را به کنترل خود درآورند چرا که مشکلی خاص برای تامین ارز کشور وجود ندارد.

/انتهای پیام/