علی‌اکبر رائفی‌پور روز گذشته در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اصفهان اظهار کرد: فضای آخرالزمانی شامل دو بعد جبهه شر به نام صهیونیسم و جبهه خیر به نام مهدویت است که باید هر دو جبهه را بررسی کرد. وی با اشاره به اینکه تنها کلاس‌های دشمن‌شناسی کشور متعلق به بنده است، افزود: بر اساس مبانی […]

علی‌اکبر رائفی‌پور روز گذشته در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اصفهان اظهار کرد: فضای آخرالزمانی شامل دو بعد جبهه شر به نام صهیونیسم و جبهه خیر به نام مهدویت است که باید هر دو جبهه را بررسی کرد.

وی با اشاره به اینکه تنها کلاس‌های دشمن‌شناسی کشور متعلق به بنده است، افزود: بر اساس مبانی قرآنی، ابتدا بحث دشمن شناسی را آغاز کردم و با یک شیب بسیار نرم، مخاطب را از فضای دشمن‌شناسی به فضای مهدویت سوق داده‌ایم.

مدیرعامل موسسه مصاف ایرانیان گفت: متأسفانه کل رفتارهای فرهنگی ما واکنشی است، یعنی غرب کاری انجام می‌دهد و ما در ادامه جواب آنها را می‌دهیم.

* بیش از ۳۰۰ نفر با حضور در موسسه مصاف، شیعه شده‌اند

وی با اشاره به اینکه بحث‌های خود را با مباحث شیطان‌پرستی آغاز کردم و در نهایت به امام‌شناسی و مهدویت رسیدم، یادآور شد: بیش از ۳۰۰ نفر با حضور در موسسه مصاف، شیعه شده‌اند.

رائفی‌پور افزود: آن چیزی که در عمل اتفاق افتاده این است که ۱۲۰ کانون مهدویت در کشور تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه یک نهاد نظامی دارای چهار رکن فرماندهی، جمع‌آوری اطلاعات، عملیات و پشتیبانی است، بیان کرد: در جبهه فرهنگی به دشمن‌شناسی و رصد فعالیت‌های دشمن و معرفی آن به مردم پرداخته‌ایم.

مدیرعامل موسسه مصاف ایرانیان با بیان اینکه نباید از تعلیم و آگاه‌سازی مردم ترسید، گفت: یک فرد بهایی در مشهد که مشغول نمادسازی در مکان‌های مقدس بود به واسطه افرادی که سخنرانی‌های بنده در مورد نمادهای فراماسونری را مشاهده کرده بودند، شناسایی شد.

*‌ ISIS، از نمادهای فراماسونری است

وی افزود: به عنوان مثال ISIS از نمادهای فراماسونری است که هم‌اکنون به عنوان اسم داعش انتخاب شده است.

این کارشناس مباحث مهدویت و آخرالزمان تاکید کرد: در حال حاضر ایران در علم، فن و تکنولوژی رسانه ضعیف است و در مقابل دشمن در این عرصه‌ها بسیار قوی عمل کرده است.

وی تصریح کرد: باید سواد رسانه‌ای خود را بالا ببریم و با یادگیری فنون عملیات روانی، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

رائفی‌پور با اشاره به اینکه دشمن با جدیدترین روش‌ها، اهداف خود را پیگیری می‌کند، اظهار کرد: باید به مردم یاد بدهیم که دشمن تیر خود را می‌زند و ما باید ضدگلوله داشته باشیم.

وی یادآور شد: به عنوان مثال در کانادا موبایلی ساخته شده که بدون اینترنت، شبکه‌های ماهواره‌ای را نشان می‌دهد و درصدد هستند که آن را در ایران اجرا کنند.

* سطح سواد رسانه‌ای مردم ایران پایین است

مدیرعامل موسسه مصاف ایرانیان با اشاره به اینکه متأسفانه مردم ایران احساسی هستند و سواد رسانه‌ای آنها پایین است، تصریح کرد: به همین دلیل هر فرد یا گروهی که بیشتر شانتاژ کند بهتر نتیجه می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه تنها نهادی که مشکلات این مملکت را درست می‌کند، مجلس است، تأکید کرد: باید به مردم یاد دهیم که بر اساس منطق صحیح رأی دهند و از روی حس ناسیونالیستی و وعده‌های دور از عمل و واهی رأی ندهند.

رائفی‌پور اضافه کرد: در شرایط فعلی وظیفه نیروهای ارزشی و انقلابی این است که در مرحله اول سواد رسانه‌ای خود را بالا برده و در مرحله بعد، سطح سواد رسانه‌ای مردم را بالا ببرند.