صدای برخوار ؛ مرکز رشد واحدهای فناوری، کارآفرینی و چهار مدرسه سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد با حضور مسئولان افتتاح شدند.

به گزارش صدای برخوار ؛  مرکز رشد واحدهای فناوری و کارآفرینی، باشگاه بدنسازی و چهار مدرسه سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد با حضور مسئولان افتتاح شدند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در این مراسم درباره مأموریت‌های دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: «امروز مأموریت دانشگاه‌ها این است که به سمت رویکرد حل مسئله بروند و این مأموریتی بوده که امروز شعار مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کلان است. با حجم نیروی جوان و با استعدادی که این جوانان دارند مراکز رشد بهترین مکان برای بروز این استعدادهاست.»

پیام نجفی با بیان برگزاری جلسات مشترک دانشگاه اسلامی و اتاق بازرگانی اصفهان بیان کرد: «در جلسات متعدد با اتاق بازرگانی در راستای ارائه راهکار برای جذب دانشجویان در ۲۲ هزار صنعت استان، طرح پویش مطرح و راه‌اندازی شد. در طرح پویش این فرصت برای دانشجویان فراهم می‌شود که در قالب این طرح بتوانند وارد صنایع شوند.»

وی با بیان لزوم وجود اینترنت ملی تصریح کرد: «دانشگاه‌ها می‌توانند به راه‌اندازی اینترنت ملی کمک کنند. با همراهی دانشگاه، مسئولان و سرمایه‌گذاران ایده‌های بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانند محقق شوند.»

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با بیان نیاز ورود پایان‌نامه‌های دانشگاهی به صنعت تصریح کرد: «باید پایان‌نامه‌های دانشجویی را به سمت نیازهای صنعت سوق دهیم و این قضیه جدی گرفته شود. برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته که بر اساس آن در برخی واحدهای دانشگاهی سراهای تخصصی نوآوری راه‌اندازی می‌شود که دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد نیز در این زمینه حضور فعال و جدی خواهد داشت.»

افزایش سطح علمی جامعه موجب پیروزی در جنگ اقتصادی می‌شود

فرماندار شهرستان برخوار نیز با تبریک ۴۰ سالگی تولد شجره طیبه بسیج بیان کرد: «بسیاری بر این باور هستند که بسیج را در جنگ به دست آوردیم درحالی‌که حضرت امام(ره) در پنجم آذر ۵۸ یعنی زمانی که هنوز جنگ آغاز نشده بود با افق دید گسترده خود دستور تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی را صادر کردند. در اردیبهشت همان سال نیز سپاه تشکیل‌ شده و این دو حلقه مکمل یکدیگر توانستند نظام را از آسیب‌ها و خطرات نگه‌دارند.»

عبدالله بنهری اضافه کرد: «رسالت بسیج صرفاً حضور در جنگ نیست. ما بسیج سازندگی هم داریم. در عرصه مسائل داخلی و بحران‌ها مانند وقایع هفته گذشته نیز مشاهده کردیم که بسیج چگونه وارد عرصه شد. بسیج اساتید، بسیج دانشجویی، بسیج خواهران و مانند اینها همه برای مقابله با شیطان بزرگ آمریکا آماده شده است.»

وی با بیان وقایع تاریخی مطرح کرد: «اگر تاریخ انقلاب اسلامی را ورق بزنید می‌بینید که از بدو تأسیس تاکنون همواره نظام آمریکا بر آن بوده که ایران اسلامی را مورد خدشه قرار دهند. از تجزیه استان‌ها، کودتای نوژه و جنگ هشت‌ساله و تحریم‌ها تا وقایع هفته گذشته همه نشان از خصومت آمریکا با یاران اسلامی دارد.»

فرماندار شهرستان برخوار تصریح کرد: «امروز جنگ ما جنگ اقتصادی است. برای گذار از این جنگ اقتصادی باید سطح علم، معرفت و معلومات جامعه توسط آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی بالا برود. جامعه به خودباوری رسیده و همان‌گونه که در بعد نظامی به توانمندی و خودکفایی رسیده‌ایم، باید در صنعت نیز به این خودکفایی برسیم و انتظار داریم دانشگاهی‌ها و صنعتگران ارتباط بین صنعت و دانشگاه را برقرار کنند.

/انتهای پیام/