به گزارش شمال اصفهان؛به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛سیدحسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با افتتاح ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهر تودشک، به طور همزمان ۱۲پایگاه دیگر را در استان افتتاح نمود.  هاشمی گفت: در راستای خدمت رسانی به هموطنان گرامی و در راستای طرح تحول نظام سلامت، ساختمان این ۱۳پایگاه […]

به گزارش شمال اصفهان؛به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛سیدحسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با افتتاح ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهر تودشک، به طور همزمان ۱۲پایگاه دیگر را در استان افتتاح نمود.

افتتاح 13پایگاه اورژانس 115 در استان اصفهان

 هاشمی گفت: در راستای خدمت رسانی به هموطنان گرامی و در راستای طرح تحول نظام سلامت، ساختمان این ۱۳پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در شهرستان های اصفهان، مبارکه، دهاقان، فریدون شهر، فریدن، سمیرم، برخوار و نجف آباد راه اندازی شده است.

افتتاح 13پایگاه اورژانس 115 در استان اصفهان

 وی با اشاره به این که با راه اندازی این پایگاه ها، میانگین زمان رسیدن به محل حادثه شهری به حدود هفت دقیقه کاهش یافته است افزود: برای راه اندازی این پایگاه ها افزون بر ۵۳میلیارد ریال هزینه شده است.

افتتاح 13پایگاه اورژانس 115 در استان اصفهان

 هاشمی افزود: در ابتدای شروع بکار دولت، ۳۸پایگاه اورژانس جاده ای در سطح استان اصفهان در کانکس قرار داشت که با تلاش های صورت گرفته و اختصاص اعتبار، در حال حاضر این مقدار به ۸عدد کاهش یافته است.