به گزارش شمال اصفهان ؛ به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، برای ساخت این سالن در زمینی به وسعت پنج هزار مترمربع به مدت ۹سال، ۱۷ میلیارد ریال هزینه شده است. سالن مدیریت بحران شهرستان برخوار پنج تالار ورزشی، جایگاه فرود بالگردهای امدادرسان، مجموعه اداری و عملیاتی، ساختمان اورژانس، انبار تجهیزات و دارو و […]

به گزارش شمال اصفهان ؛ به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، برای ساخت این سالن در زمینی به وسعت پنج هزار مترمربع به مدت ۹سال، ۱۷ میلیارد ریال هزینه شده است.
سالن مدیریت بحران شهرستان برخوار پنج تالار ورزشی، جایگاه فرود بالگردهای امدادرسان، مجموعه اداری و عملیاتی، ساختمان اورژانس، انبار تجهیزات و دارو و اتاق‌های امداد و نجات، پزشکان، آتش نشانی، مدیریت بحران و تالار جلسات و عملیات دارد و کلاس‌های آموزشی آن در مکانی به وسعت به هزار و ۳۰۰ متر مربع در دوطبقه ساخته شده است.
معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران در آیین افتتاح این طرح در دولت آباد گفت: پیشگیری از آسیب در موارد بحرانی و آموزش، دو موضوع مهم برای مقابله با حوادث است و باید مردم و مسوولان توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.
اسماعیل نجار افزود: بسیاری از آسیب‌ها در مواقع بحرانی به علت رعایت نکردن اصول ساخت و ساز در مسیر سیلاب‌ها، بی توجهی به استانداردهای ساختمانی و نبود کیفیت و نظارت دقیق بر آن، و نبود آموزش برای مردم، مسوولان و دانش آموزان بروز می‌یابد.
شهرستان‌های اصفهان، نجف آباد، لنجان، نایین و برخوار دارای سالن مدیریت بحران هستند و برخوار معین شهر اصفهان در مواقع بحرانی است.