برخی از شبکه‌های معاند و مجازی دقایقی پیش شایعاتی مبنی بر اعتصاب کسبه بازار هنر اصفهان در اعتراض به مشکلات اقتصادی و نوسانات نرخ ارز و طلا مطرح کردند که توسط رئیس اتاق اصناف اصفهان این خبر تکذیب شد.

به گزارش صدای برخوار ؛ شبکه‌های معاند که همیشه به دنبال تشویش در ایران بوده اند امروز خبری مبنی بر اعتصاب کسبه بازار هنر اصفهان منتشر کردند که با پیگیری‌های خبرنگار تسنیم مشخص شد این خبر صحت ندارد.

رئیس اتاق اصناف اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، ضمن تکذیب این خبر اظهار داشت: برخی از عمده فروشان به دلیل نوسانات قیمت ارز و طلا اقدام به چینش ویترین خود کرده بودند به همین دلیل برای چینش اجناس در ویترین، مغازه را تعطیل کرده بودند این شد که ابهام در اعتصاب کسبه بازار هنر اصفهان پیش آمد.

رسول جهانگیری افزود: تعداد عمده فروشانی که به دلیل چیدن ویترین مغازه‌های خود را بسته بودند انگشت شمار بوده اما برخی عنوان کردند که همه مغازه‌های بازار هنر بسته و در اعتراض به مشکلات اقتصادی اعتصاب کردند که این خبر صحت ندارد.

وی با بیان اینکه واحدهای صنفی همچنان باز بوده و به فعالیت خود مشغول هستند، تصریح کرد: خواهشمندیم مردم به شایعات توجه نکنند و هرگونه اخبار را تنها از رسانه‌های معتبر دنبال کنند.

رئیس اتاق اصناف اصفهان بیان کرد: مشکلی در بازار اصفهان وجود ندارد و اگر موردی در این زمینه شایعه شده صحت ندارد، در این راستا باید گفت بازار اصفهان در آرامش است و مردم و بازاریان همچون روزهای گذشته به خرید و فروش مشغول هستند.

وی اضافه کرد: نمی‌گوییم مشکلی در بازار وجود ندارد، رکود هست اما بحث تعطیلی مطرح نیست و مسئله‌ای از جمله اعتراض وجود ندارد.

انتهای پیام/تسنیم