صدای برخوار ، عبداله بنهری سرپرست فرمانداری در راستای تنظیم بازار کالا و خدمات، بررسی نتایج برنامه ریزی ها در جهت کنترل بازار و آگاهی از قیمت ها از اصناف و کسبه مختلف سطح شهرستان بازدید نمود.

به گزارش صدای برخوار ؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار،عبداله بنهری سرپرست فرمانداری در بازدید از اصناف و کسبه شهرستان برخوار گفت ؛ اصناف و بازاریان باید با رعایت انصاف و صداقت در معاملات خود به مردم خدمت رسانی کنند.

عبداله بنهری سرپرست فرمانداری به همراه هاشم زاده معاون سیاسی ،امنیتی اجتماعی فرمانداری، رئیس اداره صنعت، معدن تجارت ، رئیس اتاق اصناف، رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان و جمعی از مسئولین در راستای تنظیم بازار کالا و خدمات، بررسی نتایج برنامه ریزی ها در جهت کنترل بازار و آگاهی از قیمت ها از اصناف و کسبه مختلف سطح شهرستان بازدید نمود.

بنهری با بیان اینکه بازار به عنوان رکن اساسی اقتصاد یک‌ منطقه، نقش موثری در ارتباط با تامین نیازهای مردم داشته عنوان کرد:اصناف و بازاریان باید با رعایت انصاف و صداقت در معاملات خود به مردم خدمت رسانی کنند.

وی در این رابطه از دستگاهای اجرایی ذیربط خواست ضمن تبادل نظر و هم اندیشی با اتحادیه های صنفی، و به کارگیری راهکار های کار آمد، از اهرم های قانونی نیز برای برخورد قاطع با دلالان، گرانفروشان و افراد مخل در سطح بازار استفاده کنند.

بنهری بر تشدید بازدید ها تاکید نمود و گفت فروشندگانی که در سطح شهر اقدام به گران فروشی میکنند از طریق تعزیزات و صنعت معدن و تجارت بررسی و در اسرع وقت اقدام قانونی صورت گرفته و نتیجه به فرمانداری ارسال گردد.

لازم به ذکر است,این ‌مقام مسئول از بازاریان و کسبه ای که در تامین مایحتاج عمومی تلاش نموده و در فروش انصاف را رعایت کرده و در خریدهای قبلی به حداقل سود اکتفا نموده و با مردم همراهی کرده بودند تقدیر و تشکر نمود و از بازرسین مربوط خواست به صورت مستمر بر کلیه کالاها و اجناس نظارت جدی داشته باشند.

/انتهای پیام/