حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه‌اش اظهار داشت: اشتغال، معیشت و خشکسالی بخش بزرگی از چالش‌های پیش روی دو شهرستان شاهین‌شهر، میمه و برخوار است. وی با اینکه یک هزار و ۴۸۹ مشکل شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار شناسایی‌شده است، افزود: این مشکلات در حوزه‌های مختلفی اعم […]

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه‌اش اظهار داشت: اشتغال، معیشت و خشکسالی بخش بزرگی از چالش‌های پیش روی دو شهرستان شاهین‌شهر، میمه و برخوار است.

وی با اینکه یک هزار و ۴۸۹ مشکل شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار شناسایی‌شده است، افزود: این مشکلات در حوزه‌های مختلفی اعم از فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، اشتغال و زدودن محرومیت‌ از چهره دو شهرستان است.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس تصریح کرد: برای رفع مشکلات ذکرشده از قبل طرحی به نام سفیران خدمت برنامه‌ریزی شد که نقش بسزایی در کاهش و حل‌ و فصل مشکلات مردم در شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار داشت.

وی خاطرنشان کرد: در طرح سفیران خدمت به اتفاق مسئولین دو شهرستان محله به محله به بررسی مشکلات آنها پرداختیم و مصوباتی را به تصویب رساندیم و برای اجرا و به ثمر نشستن آنها از طریق استانداری اصفهان و مسئولین کشور در تهران پیگیری‌هایی را انجام دادیم.

حاجی دلیگانی افزود: اطلاعات جمع‌آوری‌شده از مسائل و مشکلات شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار بدون در نظر گرفتن کمی‌ها و کاستی‌های هر شهر و روستا و یا اینکه در توان هست یا نیست جمع‌آوری شد.

وی ادامه داد: شهرک چاپ و نشر، منطقه ویژه هوایی، ایجاد شهرک‌های نمایشگاهی و فروشگاهی، ناحیه صنعتی گلستان میمه، مجتمع نان کمشچه، تأسیس بیمارستان مجهز دولتی در منطقه، ایجاد منطقه گردشگری گرگاب، احداث مجتمع دامپروری مورچه‌خورت، حل مشکل فاضلاب دو شهرستان، کمپینگ گردشگری وزوان، احداث اماکن ورزشی و پیگیری مسائل و مشکلات شهرک‌های صنعتی این دو منطقه از جمله پروژه‌هایی است که در این اطلاعات به‌دست‌آمده نیاز ضروری به پیگیری داشتند.