مدیر موسسه پیام آزادگان شهرستان برخوار گفت: از خودگذشتگی، صبر،‌ ایستادگی و استقامت آزادگان در دوران اسارت و در دل دشمنان ؛ الگویی برای استقامت ملت در مقابل تهدید های توخالی دشمنان در زمان حاضر است.

به گزارش صدای برخوار ؛ مدیر موسسه پیام آزادگان شهرستان برخوار گفت: از خودگذشتگی، صبر،‌ ایستادگی و استقامت آزادگان در دوران اسارت و در دل دشمنان ؛ الگویی برای استقامت ملت در مقابل تهدید های توخالی دشمنان در زمان حاضر است.
حسین جعفری در همایش بزرگداشت آزادگان شهرستان برخوار افزود: آزادگان با ایمان و مقاومت در طول سال ‌های اسارت با استواری و رشادت از ارزش‌ها، آرمان ‌ها و دستاورد های انقلاب اسلامی به ‌خوبی دفاع کردند و پس از اسارت هم با ترویج روحیه صبر و ایستادگی و فرهنگ خودباوری، بدنبال ایستادگی در مقابل دشمنان در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی هستند.
وی اظهار کرد:‌ ایثارگران با بیان خاطرات خود از دوران اسارت و ثبت آن می توانند نقش موثری در تاریخ سرنوشت ساز ملت و کشور داشته باشند والگویی برای نسل های آینده باشند.
این همایش با حضور آزادگان و خانواده هایشان در تالار فرهنگی اجتماعی شهرداری دولت آباد برگزار شد.
شهرستان برخوار ۵۶ آزاده دارد که یکی از آزادگان در دوران اسارت شهید شده و دو نفر از آنها در سالهای گذشته فوت کرده اند و از ۲۴ ماه تا ۱۱۹ ماه اسارت دارند.

/انتهای پیام/