صدای برخوار-اداره برق مشکل تاریکی خیابان های ذکر شده در خبر را کمبود اعتبار دانست.

به گزارش صدای برخوار،رئیس بهره برداری شبکه برق برخوار گفت: با توجه به درخواست مکرر مردم برای تاریکی این معابر اداره برق پیگیری لازم را در این زمینه انجام داده است ؛اما باتوجه به اینکه اعتبار لازم نداشته به محض اختصاص اعتبار در این زمینه اقدام میکنیم.

خیابان های تاریک در شب برای رانندگان و عابران خطرساز است ؛خاموشی شبانه تصادفات را افزایش می دهد.

نبود سیستم روشنایی کافی در شب باعث تشویش اذهان شده؛رانندگان به دلیل تاریکی خیابان و نبود دید کافی با نگرانی از معابر عبور می کنند و عابران پیاده نیز دلهوره دارند که مبادا با خودرویی تصادف کنند.

یکی از شهروندان خیابان میثم در گفت و گو با صدای برخوار گفت:تاریکی کوچه جعفریه این خیابان تاکنون چندین بار باعث تصادف سطحی شده است در این راستا اهالی چندین بار برای تامین روشنایی سطح شهر به اداره برق مراجعه و از مسئولان خواسته ایم پیگیری کنند اما تاکنون اقدامی انجام نشده است.

وی افزود:چند روز پیش دراین مکان  یک خودرو سورای پراید با یک خانم تصادف کرد .سرعت راننده خودرو بالا نبود و راننده  مدعی بود که  به هیچ وجه عابر را ندیده است .

این شهروند اظهار داشت:خوشبختانه در این تصادف آسیب جدی وارد نشد اما با توجه به اینکه پوشش خانم ها و اکثر مردم تیره بایستی برای پیشگیری از خطرات بعدی دیدکافی درکوچه و خیابان های سطح شهر باشد.
انتهای پیام/