صدای برخوار- رئیس اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی برخوار گفت:برخی از کارفرمایان واحدهای تولیدی بااخذ چک و سفته از کار گران ممکن است آن ها را بعدا تحت فشار قرار دهند.


منیره عامری در گفت و گو با صدای برخوار ،ضمن تبریک هفته کار و کارگر افزود:لازم است که کارگران به حقوق خود مطلع باشند و کارفرمایان هم به تکلیف خود در این خصوص آگاه و عمل نمایند.
وی با اشاره به حقوق کارگران در سال ۹۸ تصریح کرد:با تصویب شورای عالی کار ایران، حداقل دستمزد کارگران، امسال حدود ۳۶ درصد افزایش پیدا کرد.
رئیس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی در ادامه با اشاره به برنامه های هفته کارگر در برخوار عنوان کرد:افتتاح نمایشگاه مشاغل خانگی در شهر شاپورآباد به مدت سه روز و همچنین حضور شرکت های برخوار در جشن استان نام یکی از شرکت ها به عنوان واحد نمونه در این برنامه مطرح شد .
به گزارش صدای برخوار،اطلاع رسانه و آشنایی عموم مردم به حقوق و وظایف خود از جمله رسالت های رسانه است که در این راستا سایت صدای برخوار در نظر دارد با اطلاع رسانی ،مردم را با حقوق و وظایف خود آشنا سازد بنابراین از مردم تقاضا داریم که در این با ما همراه باشند و هر سوژه ای که به ذهن آن ها می رسد و هر مسئله که درگیر آن هستند با ما درمیان بگذارید.
انتهای پیام/طغیانی