استاندار اصفهان گفت: تا سه‌شنبه هفته آینده منابعی را در اختیار خواهیم داشت که این منابع از داخل استان اصفهان تأمین می‌شود و در اختیار کشاورزان قرار خواهد گرفت تا کشاورزان نگرانی کمتری برای شب عید خود داشته باشند.

صدای برخوار ؛ استاندار اصفهان گفت: تا سه‌شنبه هفته آینده منابعی را در اختیار خواهیم داشت که این منابع از داخل استان اصفهان تأمین می‌شود و در اختیار کشاورزان قرار خواهد گرفت تا کشاورزان نگرانی کمتری برای شب عید خود داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محسن مهرعلیزاده شامگاه جمعه پس از جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان اصفهان اظهار کرد: براساس آنچه که به مردم قول داده بودم نخستین جلسه کاگروه استانی شورای حفاظت از منابع آب تشکیل داده شد، البته قصد وعده دادن پیش از تأمین منابع را نداشتم چراکه مردم وعده زیاد شنیده‌اند و به وعده‌ها عمل نشده است.
وی با بیان این که بخش قابل توجهی از نگرانی‌های مردم بابت عملی نشدن وعده مسؤولان است، افزود: به مردم در این خصوص حق می‌دهم چراکه وقتی وعده‌ای از یک مسؤول می‌شوند و بعد به آن وعده عمل نمی‌شود، طبیعی است که مردم نگران و ناراحت شوند؛ طرح مصوب کارگروه سازگاری با کم‌آبی طی ۴ روز حضور من در تهران به تصویب رسید و امروز نخستین جلسه استانی آن برگزار شد.
استاندار اصفهان گفت: امیدوارم براساس مصوبات جلسه امروز، بتوانیم از هفته آینده بخشی از مبالغی را که دریافت می‌کنیم، با اولویت اول در اختیار کشاورزان عزیز قرار دهیم؛ کشاورزان قشر آسیب‌دیده هستند که امیدوارم بخشی از معیشت شب عید آنان را تأمین کنیم.
وی خاطرنشان کرد: تا سه‌شنبه هفته آینده منابعی را در اختیار خواهیم داشت که این منابع از داخل استان اصفهان تأمین می‌شود و در اختیار کشاورزان قرار خواهد گرفت تا کشاورزان نگرانی کمتری برای شب عید خود داشته باشند.

/انتهای پیام/