صدای برخوار-استاندار اصفهان گفت:برای هر شهری در برخوار حداقل یک اتوبوس یارانه ای اختصاص می یابد.

به گزارش صدای برخوار؛ محسن مهرعلیزاده در جلسه شورای اداری برخواربا اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های منطقه صنعتی افزود:امنیت بایستی در منطقه صنعتی ایجاد شود تا سرمایه گذار برای سرمایه گذاری رغبت پیدا کند ، و با توجه به درخواست نماینده واحد های تولیدی و صنعتی شهرستان احداث کلانتری در منطقه صنعتی در دستور کار قرار می گیرد.
وی بر یکپارچه سازی اراضی کشاورزی تاکید کرد و افزود:تنها راه برون رفت از مشکلات کم آبی جلب رضایت مردم برای یکپارچه سازی اراضی کشاورزی و استفاده از روش های نوین آبیاری (آبیاری قطره ای ) می باشد.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه دولت پول نزد بانک گذاشته تا بانک ها پول را تحت عنوان تسهیلات به واحدهای پرداخت کنند ؛تصریح کرد:ایجاد رونق و اعطای تسهیلات به مردم برای ایجاد اشتغال و کسب و کار ضروری است و مدیران موظف هستند از سقف اختیارات خود برای رفع مشکلات واحدهای اقتصادی استفاده کنند.
مهرعلیزاده در شرایط کنونی کشور برای رونق بخشی به فضای کسب و کار و تقویت اقتصاد جامعه و معیشت مردم، راهی جز میدان دادن به بخش خصوصی نداریم.
وی بر فعال تر شدن بخش خصوصی در برخوار تاکید کرد و افزود:ساخت سینما،استخر ،شهربازی و مکان فرهنگی تفریحی برای بخش خصوصی مقرون به صرفه است که شهرداری بایستی برای جذب سرمایه گذار در این راستا اقدام کند.
استاندار اصفهان با اشاره به حضور اتباع در برخوار و درخواست نماینده برای خروج اتباع ،تصریح کرد:جمع آوری تمام اتباع واحد های تولیدی را با مشکل مواجه می کند اما بایستی در این زمینه بررسی شود و کمی از اتباع در قالب چند شرکت ارائه دهنده خدمات کار و کارگری جمع آوری و به سایر شهرها منتقل شوند.
مهرعلیزاده خاطرنشان کرد: به زودی عملیات احداث ۳ باب مدرسه جدید در شهرستان برخوار شروع می‌شود و به هر شهری در برخوار یک اتوبوس یارانه ای اختصاص می یابد.