صدای برخوار- پرداخت شهریه ثابت مدارس غیرانتفاعی ،دستگیری فردی که سه شهروند دستگردی رابه قتل رسانده بود و اجرای طرح اطعام مهدویت از جمله مهم ترین اخبار برخوار در هفته ای که گذشت می باشد.

به گزارش صدای برخوار، فرمانده انتظامی استان گفت:فردی که ۳شهروند دستگردی را در شهرستان قلعه گنج به قتل رسانده بود ۴۸ساعت بعد در یکی از مناطق استان سیستان و بلوچستان دستگیر شد.

رئیس آموزش و پروش برخوار گفت :با توجه به اینکه پس از تعطیلی مدارس آموزش تعطیل نشد و به صورت مجازی آموزش داده شد شهریه ثابت مدارس غیرانتفاعی باید پرداخت شود.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان از کشف ۲۰۰ کیلو گوشت بوقلمون تاریخ گذشته در شهرستان برخوارخبر داد.

رئیس کمیته امداد(ره) برخوار از اجرای طرح اطعام مهدویت خبرداد و گفت: با ایجاد آشپزخانه در ماه مبارک رمضان حداقل ۵ هزار پرس غذا بین نیازمندان برخوار توزیع می شود.

رئیس کمیته امداد برخوار گفت :از آغاز شیوع کرونا کمیته امداد اقدام به شناسایی خانوار های نیازمند کرد ودراین راستا۱۵۰ میلیون تومان به نیازمندان برخوارکمک شد.

رئیس پلیس راهور استان گفت :بر اساس قانون اعتبار نامه تعویض پلاک مالکان آن دسته از خودروهایی که تعویض پلاک آن ها تا پیش از تعطیلی اعتبار داشته است تا دو ماه تمدید شد.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از دستگیری ۲۴ معتاد متجاهر در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد در شهرستان برخوار خبر داد.

بیش از سه تن شکر احتکار شده در برخوار کشف و جمع آوری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از کشف ۹ تن خرما و ۵ هزار آب معدنی احتکار شده در یکی از سردخانه های مواد غذایی این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/