صدای برخوار،سخنرانی امام جمعه در مورد تعلق شورای شهر دولت آباد،دستگیری خرده فروش های مواد مخدر مهم ترین اخبار برخوار در هفته ای که گذشت می باشد .

به گزارش صدای برخوار،ساختمان ثبت احوال برخوار دو سال پیش جهت بازسازی و نوسازی تعطیل شده و محل دیگر برای روند کاری این اداره اجاره شده است اما متاسفانه تا کنون مسئولان شهرستان اقداماتی در این زمینه انجام نداده اند و ساختمان سابق این اداره به حال خود رها شده است و پس از گذشت دوسال هیچ تغییری نکرده است.
مشاهده ادامه مطلب:

غبار فراموشی مسئولان بر ساختمان ثبت احوال برخوار/ ضرورت پیگیری نماینده و فرماندار جهت تامین اعتبار


قصه مشکلات خطوط اتوبوسرانی شهرستان برخوار در سال های گذشته مانند مثنوی هفتاد من است که کسی نیز گوش شنوایی برای آن ندارد.
مشاهده ادامه مطلب:

سوار بر اتوبوس مرگ


منصور شیشه فروش افزود در این مدت محدوده‌هایی از جمله دشت مهیار، دشت برخوار، دشت کاشان، گلپایگان و اصفهان بیشترین افت آب‌های زیرزمینی و همچنین اثرات فرونشست راداشتند که خساراتی به اراضی کشاورزی، واحد‌های مسکونی و راه‌ها وارد شد.
مشاهده ادامه خبر:

مطالعات فرونشست دشت برخوار انجام می شود


سال گذشته شهرداری دولت آباد برای اصلاح تالار شهرداری دولت آباد با قابلیت کاربری سالن سینما یک قطعه زمین به ارزش ۱۲ میلیارد ریال فروخته است اما تاکنون این مجموعه فرهنگی تکمیل نشده است.
مشاهده ادامه مطلب

سال گذشته یک قطعه زمین برای اصلاح و نوسازی تالار شهرداری دولت آباد فروخته شده است / چرا هنوز یک مجموعه فرهنگی در شهر دولت آباد وجود ندارد؟


-در هر شهر قرارگاه حافظان سلامت یک دستگاه اکسیژن ساز برای کمک به اسیب دیدگان از کرونا خریداری کنند.

قرارگاه حافظان سلامت در هر شهر دستگاه اکسیژن ساز خریداری کنند


فرمانده انتظامی برخوار گفت :با برنامه ریزی اجرای طرح عملیات نصر در سطح شهرستان ، با همکاری پلیس مواد مخدر ۱۱ خرده فروش مواد مخدر و ۵ نفر از متهمان سارقین تحت تعقیب قضایی دستگیر شدند.

دستگیری ۱۱ خرده فروش مواد مخدر /کشف سه کیلو و ۱۰۰ مواد مخدر در برخوار


امام جمعه دولت آباد گفت:اصل قضیه و موضوع پرونده شورای شهر دولت آباد مرتبط با پاداش پنجاه میلیون تومانی از بودجه شورا به شهردار سابق برای جبران کسری حقوق بوده که طبق نظر بازرسی تخلف هست.

سخنان امام جمعه دولت آباد درمورد علت تعلیق شورای شهر


امام جمعه دولت آباد گفت:مردم نیکوکار و خیر دولت آباد برای تکمیل زیرزمین مسجد جامع شهر دولت آباد کمک کنند.

تکمیل زیرزمین مسجد جامع دولت آباد نیاز به کمک خیرین دارد


انتهای پیام /طغیانی