سرهنگ شفیعی؛ دشمنان در جنگ می خواستند جمهوری اسلامی را ساقط کنند که ما مقاومت کردیم و پیروز شدیم ، احساس خودباوری، غرور ملی و اعتماد به نفس از برکات جنگ بود.

به گزارش صدای برخوار ؛ سرهنگ شفیعی به مناسبت هفته دفاع مقدس در سخنرانی بین الصلاتین این هفته نماز جمعه دولت آباد گفت دشمنان در جنگ می خواستند جمهوری اسلامی را ساقط کنند که ما مقاومت کردیم و پیروز شدیم ، احساس خودباوری، غرور ملی و اعتماد به نفس از برکات جنگ بود.

سرهنگ شفیعی گفت: زمانی که عراق جنگ بر ایران تحمیل کرد، کشور تازه انقلاب شده و تثبیت نشده بود ، دشمن با توجه به وضعیتی که در کشور وجود داشت فرصت حمله به ایران را مناسب دید. در کشور ثبات سیاسی نبود و وضعیت نظامی نابه سامانی داشت.

وی افزود: در آن زمان ارتش عراق منسجم بود و با پشتیبانی اطلاعاتی و آمادی دو ابرقدرت دنیا شوروی و آمریکا و حمایت ۴۰ کشور به ایران حمله کرد ، اما مردم ایران در خرمشهر دشمن را بیش از یک ماه معطل نگه داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار بیان نمود: دشمنان در جنگ می خواستند جمهوری اسلامی را ساقط کنند که ما مقاومت کردیم و پیروز شدیم ، احساس خودباوری، غرور ملی و اعتماد به نفس از برکات جنگ بود. از تجارب دفاع مقدس فرهنگ مقاومت بود که ما تحریم بودیم اما مقاومت کردیم و با دستان خالی پیروز شدیم.

این مسئول تصریح کرد: دفاع مقدس به ما آموخت که مولفه های قدرت باید درون زا باشد و امنیت ملی از راه مذاکره بدست نمی آید و نمی توان از بیرون آورد ، امروز با فرهنگ مقاومت و دفاع می توانیم از مشکلات بیرون بیاییم.

سرهنگ شفیعی با اشاره به سه پیام خود به ترامپ، مسئولان و مردم گفت: پیام اول اینکه ترامپ امروز باید ابعاد اقتدار و نفوذ منطقه ای جمهوری اسلامی را درک و پیشرفت موشکی و علمی ایران را بپذیرد، پیام دوم مسئولان هم نباید لحظه ای از توطئه دشمن غافل شوند و فریب زبان بازی دشمنان را بخورند و دیدیم در برجام تعهد دادند ولی زیر ان زدند و پیام سوم اینکه مردم باید در شرایط کنونی حضور آگاهانه در صحنه های ملی، مذهبی داشته باشند و توطئه های جهانی را خنثی کنند.‌

/انتهای پیام/