به گزارش پایگاه خبری شمال اصفهان؛به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام حسن بابایی امروز(۵ بهمن) در نشست خبری ستاد دهه فجر استان اصفهان به برنامه های فرهگی و مذهبی تشکل های دینی اشاره کرد و اظهارداشت: در آستانه دهه فجر اجلاسیه شهدای روحانی و طلبه استان اصفهان برگزار می شود. وی افزود: حجت […]

به گزارش پایگاه خبری شمال اصفهان؛به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام حسن بابایی امروز(۵ بهمن) در نشست خبری ستاد دهه فجر استان اصفهان به برنامه های فرهگی و مذهبی تشکل های دینی اشاره کرد و اظهارداشت: در آستانه دهه فجر اجلاسیه شهدای روحانی و طلبه استان اصفهان برگزار می شود.

وی افزود: حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران سخنران ویژه این اجلاسیه است که از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۱ با حضور خانواده‌های معظم شهدای استان اصفهان و مردم شهیدپرور اصفهان در حسینیه ناحیه امام صادق(ع) اصفهان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام بابایی با بیان نقش روحانیون در دوران دفاع مقدس، اظهارداشت: از میان ۳ هزار طلبه و روحانی استان اصفهان بیش از ۵۰۰ نفر آن ها شهید شده اند و این اجلاسیه در جهت بیان نقش روحانیت و تجلیل از جایگاه آن ها برگزار می شود.

وی ادامه داد: همزمان با دهه فجر همایش پرچم داران انقلاب اسلامی به مدت ۲ روز در روزهای ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه و همایش فجر آفرینان با حضور روحانیون استان اصفهان ۲۰ بهمن ماه در اصفهان برگزار می شود.

مسئول تشکل های دینی و فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان برگزاری ۳۷ جشن انقلاب در خیابان های شهرهای استان، برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی، افتتاح اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برخوار، تولید ویژه نامه الکترونیکی، تهیه و توزیه کتابچه و سی دی ۳۷ دستاورد انقلاب اسلامی، برگزایر محافل قرآنی و برنامه هایی از این قبیل در دهه فجر برگزار می شود.