جلسه ای با حضور نمایندگان شرکت اتریشی NAHTES مجری طرح های نیروگاهی بیوگاز با همراهی نمایندگان شرکت تعاونی وحدت واحدهای دامداری شهرستان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برخوار تشکیل شد.

به گزارش صدای برخوار ؛ جلسه ای با حضور نمایندگان شرکت اتریشی NAHTEC مجری طرح های نیروگاهی بیوگاز با همراهی نمایندگان شرکت تعاونی وحدت واحدهای دامداری شهرستان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برخوار تشکیل شد.
محمدحسن قمی سرپرست فرمانداری برخوار در این جلسه با بیان اینکه این طرح از نظر اقتصادی و حل مشکلات زیست محیطی دامداری ها از اهمیت بالایی برخوردار است،اظهار کرد: اقتصاد دانش بنیان تأثیر بسزایی در افزایش تولید سرانه ی بالاتر، کاهش نابرابری در توزیع درآمد، افزایش فرصت های شغلی و در عین حال، اصلاح کیفیت محیط زیست و ارتقای کیفیت تولیدات به عنوان شاخصه های اصلی توسعه پایدار دارد.
سرپرست فرمانداری برخوار در ادامه افزود : فرمانداری پیشتاز در زمینه حمایت از صنایع دانش بنیان است و برتوجه اعضا شرکت تعاونی ها و همکاری و تسریع دستگاه های اجرایی را در تمهید مقدمات و اجرای این طرح خواستار شد.
در این جلسه نماینده تعاونی وحدت و طرف های خارجی به تشریح ابعاد طرح مورد نظر و دیدگاههای خود پرداختند و تبادل نظر لازم با مقام سرپرست فرمانداری برخوار انجام شد.
گفتنی است اجرای طرح بیوگاز بصورت متمرکز از واحدهای صنعتی و سنتی دامپروری شهرستان بعنوان یک طرح شاخص و پیشرو با همت اعضای تعاونی وحدت و مالکین واحدهای دامداری و حمایت فرمانداری شهرستان در دست اقدام می باشد.

/انتهای پیام/روابط عمومی فرمانداری برخوار