امسال برای اولین بار باهدف ارج نهادن به مدارس روستایی، از پتانسیل های طرح اردوهای جهادی در مدارس روستاهای علی آبادچی و مرغ استفاده گردید

به گزارش صدای برخوار ؛ به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان برخوار ، جلسه کمیته اجرایی بسیج دانش آموزی با حضور اعضا در سپاه ناحیه شهرستان برخوار تشکیل جلسه داد.

دراین جلسه ابتدا سرهنگ شفیعی فرمانده سپاه شهرستان با اشاره به اینکه در برهه خاصی از زمان در کشور هستیم که با حفظ انسجام  وحفظ وحدت از طرف دولت و مردم می توان ازاین مرحله عبور کرد.

وی در ادامه با اشاره به تقوای جمعی ، امربه معروف ونهی ازمنکر ، روحیه ایثار را مواردی برشمرد که دانش آموزان باید در فراگیری آن کوشا باشند .

در ادامه زارعان مدیر آموزش و پرورش شهرستان فرهنگ ایثار و فداکاری را از جمله مسائلی دانسته که باید از دوره ابتدایی در دانش آموزان نهادینه شود

وی درادامه افزود: تعمیق باورهای دینی و مذهبی ، احسان واکرام ، ترویج ارزشهای انقلاب ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وپیشگیری از آسیب های اجتماعی و … از جمله مسائل مهمی هستند که باید در دانش آموزان تقویت شود.

در ادامه انتشاری معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به اجرا شدن طرح هجرت در مدارس عنوان داشت امسال برای اولین بار باهدف ارج نهادن به مدارس روستایی، از پتانسیل های طرح اردوهای جهادی در مدارس روستاهای علی آبادچی و مرغ استفاده گردید واجرای پروژه مهر، بازسازی و شاداب سازی دراین مدارس دراولویت اول در دستور کار قرار گرفت .

/انتهای پیام/