به گزارش شمال اصفهان؛معاون قضائی دادگستری استان اصفهان گفت: امنیت و آرامش عمومی در سایه ی اجرای عدالت بدست می آید.سید محسن بنیمی در آیین تودیع و معارفه رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان برخوار افزود: قوه قضائیه پشتیبان حقوق شخصی و اجتماعی و مسوول تحقق عدالت در جامعه است و با اجرای […]

به گزارش شمال اصفهان؛معاون قضائی دادگستری استان اصفهان گفت: امنیت و آرامش عمومی در سایه ی اجرای عدالت بدست می آید.
سید محسن بنیمی در آیین تودیع و معارفه رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان برخوار افزود: قوه قضائیه پشتیبان حقوق شخصی و اجتماعی و مسوول تحقق عدالت در جامعه است و با اجرای عدالت در جامعه مردم امنیت به دست می آورند و احساس امنیت می کنند .
وی استمرار برخورد جدی و قاطع با افراد متخلف و فاسد، سلامت دستگاه قضا، رضایت مندی مردم، اجرای صحیح قانون، ‌برنامه محوری،‌ برگزاری آموزش همگانی و پیشگیری از وقوع جرم را از اولویت ها و انتظارات مقام معظم رهبری از دستگاه قضا نام برد .
معاون قضائی دادگستری استان اصفهان در ادامه گفت: مردم از دستگاه قضا انتظار دارند عدالت و امنیت را در جامعه لمس کنند و اجرای عدالت نیازمند وفاق، همدلی، حمایت و همراهی همه دستگاه‌های اجرای و انتظامی است .
در ادامه رییس سابق دادگستری شهرستان برخوار (معاون دادستان شهرستان اصفهان) گفت :‌ در زمان تصدی ۱۰ سال بر دادگستری شهرستان برخوار بیش از ۱۵۰ هزار پرونده وارد دادگستری و دادسرای شهرستان برخوار شده است که ۱۴۹ هزار پرونده مختومه شده است .
سید محمد موسویان افزود: ‌در سال ۱۳۸۵ میانگین زمان دادرسی هر پرونده ۱۷۰ روز بوده که امروز به ۵۶ روز رسیده است .
وی با بیان اینکه ۹ شعبه حل اختلاف با ۴۰ عضو شورای حل اختلاف در شهرستان برخوار فعال است گفت: از سال ۸۵ تاکنون ۴۱ هزار ‌ و ۱۲۰ پرونده وارد شورای حل اختلاف شده که تمامی پرونده ها مختومه شده و ۸۰ پرونده از قبل سال ۸۵ نیز رسیدگی و مختومه شده است .
رییس سابق دادگستری شهرستان برخوار از مهمترین اقدامات انجام شده در این ۱۰ سال را گرفتن ۶۵۰ هکتار از اراضی ملی از متصرفین و متجاوزین و گرفتن ۱۷۰ هکتار از اراضی ورزشگاه نقش جهان اصفهان از متصرفین نام برد .
در ادامه رییس دادگستری شهرستان برخوار گفت:‌ دادگستری ودادسرای عمومی و انقلاب شهرستان برخوار ۱۲ شعبه موثر دارد که با توجه به حجم بالای پرونده نیازمند حمایت و افزایش شعبه دارد.
علی محمدی وظیفه مسوولان را پیروی از ولایت بیان کرد و افزود:‌همه باید برای اجرای صحیح قانون و برقراری امنیت و عدالت حول محور ولایت حرکت کنند .
وی از اولویت های دادگستری شهرستان برخوار را توجه به شورای حفاظت از اراضی ملی و تشکیل شورای پیشگیری از وقوع جرم و تخلف بیان کرد .‌ ‌
در ادامه فرماندار شهرستان برخوار گفت:‌ شهرستان برخوار با بیش از ۱۱۰ هزار نفر جمعیت و وجود سه قطب صنعتی و تعداد زیادی کارگر و ۷ شهر و ۷ روستا گستردگی زیادی دارد‌ و به دلیل همجواری با اصفهان مهاجر پذیر است که کار را برای دستگاه قضا بسیار سخت کرده است .
محمدرضا عبدانی از تلاش های ۱۰ ساله سید محمد موسویان در دادگستری و علی محمدی در دادستانی برخوار قدردانی کرد.
در این آیین در احکامی از سوی رییس قوه قضاییه علی محمدی فشارکی به ریاست دادگستری و سعیدرضا طُلّابی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان برخوار منسوب شدند و از تلاش های ۱۰ ساله سید محمد موسویان در دادگستری و تلاش های علی محمدی در دادسرا قدردانی شد .
سید محمد موسویان پس از ۱۰ سال تلاش در شهرستان برخوار به عنوان معاون دادستان عمومی وانقلاب شهرستان اصفهان معرفی شد .

آیین تودیع و معارفه رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان برخوار برگزار شد

.

آیین تودیع و معارفه رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان برخوار برگزار شد