صدای برخوار-دبیر ستاد حمایتی معیشتی مبارزه با کرونا شهرستان برخوار گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا و با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر ، نه هزار بسته بسته حمایتی در برخوار آماده سازی شده است.

حجت الاسلام شیخ جابر انصاری در گفت و گو با صدای برخوار افزود: تعطیلی مغازه ها  و قرنطینه خانگی موجب شده برخی از اقشار جامعه دچار مشکل مالی و کمبود درآمد شوند، بر همین اساس با خیریه هر محل برای شناسایی افرادی که اکنون بر اثر شیوع کرونا نیازمند هستند اقدام کردیم.

وی تصریح کرد : بسته های غذایی در طول سه ماه بین نیازمندان و بیماران کرونایی که قرنطینه خانگی هستند توزیع می شود تا کنون نیز یک هزار بسته غذایی در شهر دولت آباد توزیع شده است.

دبیر ستاد حمایتی معیشتی مبارزه با کرونا شهرستان برخوارعنوان کرد: هر بسته غذایی شامل برنج، مرغ ،حبوبات ،سویا ،عدس ،نخود ، لوبیا ربع گوجه فرنگی ،نان ،پنیر و خرما و با حمایت خیرین انشالله گوشت گرم نیز به این بسته های غذایی اظافه کنیم.

حجت الاسلام انصاری در ادامه گفت:کسانی که با شیوع کرونا هیچ درآمدی ندارند و هم اکنون برای معیشت روزمره خود دچار مشکل شده اند از منابع درامدی قرض الحسنه ها به این افراد وام دو میلیون تومانی پرداخت می شود.

وی اظهار داشت:پرداخت این وام محدود و از منابع مردمی است ؛بنابراین کسانی که واقعا نیازمند هستند برای دریافت این وام ثبت نام کنند.

دبیر ستاد حمایتی معیشتی مبارزه با کرونا شهرستان برخوار با بیان اینکه این وام به افراد مقروض به قرض الحسنه ها نیز پرداخت می شود؛ خاطرنشان کرد:در هر شهری هیئت نظارت برای بررسی افراد نیازمند از بین ثبت نام کنندگان در سایت تشکیل شده است. ح

جت الاسلام انصاری بیان کرد:همچنین در ماه مبارک رمضان  برای خانواده هایی که  خیلی آسیب پذیر نبوده اند یک سایت درنظر گرفته شده  که سرپرست خانوار با مراجعه به این سایت و وارد کردن کد ملی بسته غذایی مناسب خانوار خود را انتخاب می کند و این بسته های غذایی با نرخ سود دو درصد یا صفر همان قیمت خرید از کارخانه به خانواده ها پرداخت می شود.

انتهای پیام/طغیانی