شهردار دستگرد گفت: عملیات زیرسازی ترانشه های معابر و کوچه های سطح شهر از هفته گذشته شروع شده و در حال انجام است و از امروز عملیات لکه گیری و آسفالت آغاز می گردد. به گزارش خبرنگار صدای برخوار از دستگرد: سید محسن تجویدی شهردار دستگرد با اشاره به اینکه بهسازی،ترمیم و لکه گیری آسفالت […]

شهردار دستگرد گفت: عملیات زیرسازی ترانشه های معابر و کوچه های سطح شهر از هفته گذشته شروع شده و در حال انجام است و از امروز عملیات لکه گیری و آسفالت آغاز می گردد.

آغاز عملیات لکه گیری و آسفالت معابر و کوچه های سطح شهر دستگرد

به گزارش خبرنگار صدای برخوار از دستگرد: سید محسن تجویدی شهردار دستگرد با اشاره به اینکه بهسازی،ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر از جمله مطالبات جدی شهروندان از شهرداری و شورای اسلامی شهر می باشد، افزود: در این راستا شهرداری برای جلب رضایت شهروندان تمامی خیابان ها و معابری که نیاز به ترمیم و بهسازی دارند را با اولویت بندی لکه گیری و آسفالت می نماید.

وی افزود: در روز اربعین حسینی (ع) مراسم یادواره شهدای شهر دستگرد به همراه حرکت قافله عزاداری از آستان مقدس امامزاده ادهم (ع) تا گلزار شهدا برگزار می گردد و با توجه به برگزاری این مراسم عملیات آسفالت ابتدا در قسمتی از گلزار شهدا (محل برگزاری یادواره شهدا) و سپس در مسیر قافله عزاداری انجام می شود.

وی تصریح کرد: رعایت استاندارد ها و کیفیت آسفالت در سطح معابر می تواند تاثیر خوبی در ایجاد شهری ایده آل داشته باشد و با توجه به وضعیت نامناسب قسمت هایی از آسفالت کوچه ها و خیابان های شهر،اجرای عملیات لکه گیری و آسفالت خیابان های حافظ شمالی و جنوبی- ۱۳ آبان – شریعتی و همچنین محله های میلاد و ملک الشعرای بهار و دیگر ترانشه های موجود در سطح شهر انجام می گیرد.

شهردار دستگرد با بیان اینکه اعتبار این پروژه ۱/۶۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال می باشد در پایان هدف از این اقدامات را بهسازی و زیباسازی محیط شهری دانست و گفت: اجرای این پروژه‌ها برای رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری، همچنین رفاه حال شهروندان صورت می‌گیرد و امید است که رضایت شهروندان را به دنبال داشته باشد.