صدای برخوار ؛ در هفته دامپزشکی تعدادی از کودکان سنین پایه با حضور در شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار از نزدیک با خدمات دامپزشکیآشنا شدند

صدای برخوار ؛ در هفته دامپزشکی تعدادی از کودکان سنین پایه با حضور در شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار از نزدیک با خدمات دامپزشکی آشنا شدند
به گزارش صدای برخوار ؛ به نقل از  شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار، دکتر مجید فلسفی منش هدف از بازدید کودکان سنین پایه از این شبکه را آشنایی بهتر آینده سازان با حرفه دامپزشکی عنوان کرد.
وی با اعلام این موضوع افزود: از آنجا که فعالیتها و زحمات پرسنل سخت کوش دامپزشکی به منظور تأمین سلامت و امنیت غذائی و کنترل بیماریها بویژه بیماریهای مشترک در میان عامه مردم جامعه چندان با اقبال و توجه عمومی روبه رو نبوده و برای اغلب آحاد جامعه ناشناخته می باشد، بهتر است اطلاع رسانی و آموزش به صورت چهره به چهره و با جامعه هدف بسیار بزرگ و ارزشمند دانش آموزی و همچنین سنین پایه انجام شود.
رییس شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار در ادامه گفت: کودکان را باید با زبانی ساده با برخی مشاغل و فعالیت های با اهمیت در جامعه آشنا نمود که علیرغم تأثیر گذاری و نقش بسزای آنها در نگاه کلان شاید کمتر دیده شده و به عبارتی ناشناخته می باشند.
وی در خصوص هدفمند بودن اینگونه بازدیدها و همچنین آموزش جانبی کودکان در این سن اضافه کرد: با توجه به پتانسیل های موجود شهرستان در این بخش، این شبکه آمادگی دارد تا با همکاری مدارس و موسسات آموزشیبه صورت مستمر و با برنامه های از پیش تعیین شدهجهت آشنایی بیشتر دانش آموزاندر خصوص بازدید از واحدهای مختلف و مرتبط با دامپزشکی اقدام نماید.
وی در پایان از نگاه واقع بین، ارزشمند و دلسوزانه مدیر و کلیه کارکنان شاغل در این مدارس تقدیر کرد و این را گامی مهم در معرفی و آشنائی برخی مشاغل حساس و مهم همچون دامپزشکی برای آینده سازان جامعه دانست .

/انتهای پیام/