صدای برخوار-رئیس اوقاف و امور خیریه برخوار گفت: ۲۲۰ هزار متر از اراضی تصرف شده وقفی به ارزش بیش از ۵۰ میلیاردتومان و ۱۱۸ پلاک وقفی توقیف شده ، آزادسازی شد .

صدای برخوار-رئیس اوقاف و امور خیریه برخوار گفت: ۲۲۰ هزار متر از اراضی تصرف شده وقفی به ارزش بیش از ۵۰ میلیاردتومان و ۱۱۸ پلاک وقفی توقیف شده ، آزادسازی شد .
حجت الاسلام والمسلمین محسن ضیایی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به فعالیت های عمرانی اوقاف ، افزود:در سال جاری ۹۰۰ میلیون تومان به منظور ساخت ساختمان اداری و سالن اجتماعات امامزاده ادهم دستگرد هزینه شده است.
وی افزود: به منظور کاشی کاری معرق در امامزاده سید کمال الدین سین (ع) ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده همچنین برای کاش کاری و سنگ امامزاده ابوالحسن کمشچه ۴۱۰ میلیون تومان هزینه شده است ،
رئیس اوقاف و امور خیریه برخوار با بیان اینکه برای تخریب گنبد امامزاده نرمی ۸۰ میلیون تومان هزینه شده ، افزود: گنبد این امامزاده قدمت چندانی ندارد که جزء میراث فرهنگی محسوب شود و بازسازی این گنبد در دست اقدام است همچنین ۲۵۰ متر سنگ فرش با همکاری ایران برای این امامزاده خریداری شده است.
حجت الاسلام و المسلمین ضیایی با اشاره به زیبا سازی ایوان امامزاده عبدالمومن (ع) حبیب آباد ، گفت: ۸۰ میلیون تومان برای زیبا سازی ایوان و ساخت آشپزخانه در این امامزاده هزینه شده است و در طرح جامع این امامزاده ، دو شبستان با مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع ساخته می شود .
وی بیان کرد: هزینه ها صرف شده از درآمد امام زادگان ۸۶۰ میلیون تومان می باشد ، که ۴۱۳ میلیون تومان هزینه های جاری و مدیریتی و ۲۰۶ میلیون تومان برنامه های فرهنگی اجرا شده است .
رئیس اوقاف و امور خیریه برخوار با اشاره به مسابقات قرانی که توسط اوقاف برگزار می شود ،خاطر نشان کرد:
با توجه به شیوع کرونا امسال شرکت کنندگان کمتری در مسابقات شرکت داشتند و از ۲۰ شرکت کننده برخواری در این مسابقات دو نفر مقام استانی کسب کردند.

انتهای پیام /طغیانی