صدای برخوار-نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار گفت:۲۰ درصد واحدهای تولیدی شهرستان های شاهین شهر ، میمه و برخوار تعطیل هستند که در راستای شناسایی موانع تولید اقدام کرده ایم.

به گزارش صدای برخوار ؛ حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان رونق تولید تصریح کرد: اقتصاد قوی می‌تواند عامل نفوذناپذیری کشور باشد و اقتصاد ضعیف نیز می‌تواند شرایط را برای نفوذ دشمن مهیا کند.
وی اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید در جامعه تبیین و اجرا شود در این بیانیه چالش بیرونی و درونی مطرح است که در چالش بیرونی بحث تحریم ها مطرح است و در چالش درونی دولتی بودن بخش هایی از اقتصاد و وابستگی کشور به نفت مطرح است که بایستی این اشکالات در کشور برطرف شود.
نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار بیان کرد: مشکلات اقتصادی را صرفاً ناشی از تحریم و علت تحریم را مقاومت در مقابل استکبار و تسلیم نشدن در مقابل دشمن بدانیم و برخی افراد به این جمع‌بندی برسند که راه‌حل آن زانو زدن مقابل دشمن است یک خطای استراتژیک و نابخشودنی است از طرفی هم کانون این توطئه‌ها منشأ خارجی دارد.
حسینعلی حاجی۲۰ با بیان اینکه درصد واحدهای تولید دو شهرستان شاهین‌شهر و میمه و بر خوار تعطیل هستند،
تصریح کرد:به واحدهای تولیدی دو شهرستان نامه زده ایم که موانع تولید را بیان کنند تا بتوانیم موانع تولید را شناسایی وبرای حل مشکلات آن ها چاره جویی کنیم همچنین با اعمال سیاست های تشویقی و تامین نقدینگی بتوانیم واحدهای تولیدی تعطیل‌شده را به مدار تولید بازگردانیم.
نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار با ابراز تاسف از حادثه سیل اخیر در ادامه بیان کرد: وزارت نیرو در سال‌های اخیر مدیریت درستی بر منابع آب نداشت و پیش‌بینی بارش‌های شدید را نکرد و اگر هم پیش‌بینی کرده بود به مردم اطلاع‌رسانی نکرد.
حاجی دلیگانی اجرایی نشدن پروژه بهشت آباد را یکی دیگر از مشکلات مدیریتی کشور عنوان کرد و تصریح کرد: در ۲۴ ساعت بالغ بر ۲۶۷ میلیون مترمکعب وارد دریای شورشد درحالی که در پروژه سالانه ۲۶۰ میلیون متر مکعب آب شیرین وارد اصفهان میشد.
وی با اشاره به اینکه مجلس طرح ترمیم خرابی‌های سیل اخیر را ۲۷ هزار میلیارد تومان پیشنهاد کرده تصریح کرد: دولت به دعوت هیات رئیس مجلس برای پاسخ‌گویی در خصوص مسائل سیل در صحن علن جواب رد داده و وزرایی که برای پاسخگویی به مجلس دعوت شده بودند در مجلس حضور نیافتند.
حاجی‌دلیگانی با اشاره به قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گرو‌ه‌های تروریستی از سوی آمریکا بیان کرد:این اقدام آمریکایی‌ها مرا به یاد این جمله که عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد می اندازد زیرا این اقدام باعث وحدت شد و تمام نمایندگان لباس سپاه پاسداران را پوشیدند، اگر آمریکایی‌ها می‌دانستند این کارشان سبب وحدت بیشتر در کشورمان می‌شود شاید این کار را نمی‌کردند.
وی بیان کرد: اشتباه آمریکا کاملا مشخص است زیرا در روزهایی که سپاه پاسداران مشغول خدمت رسانی به مردم سیل زده و لایروبی شهرها و خانه‌های مردم بودند این حماقت را انجام دادند البته این حرکت آمریکایی‌ها بیشتر هدف سیاسی و انتخاباتی دارد.

انتهای پیام /طغیانی