صدای برخوار ؛ بنهری فرماندار برخوار بیان کرد ، با حسن تدبیر و برنامه ریزی دقیق ، گندم ، آرد و نان شهروندان بطور شایسته و بهترین کیفیت دراختیار آنان قرار گیرد تا از پیش آمد هرگونه مسائلی در این زمینه جلوگیری گردد.

به گزارش صدای برخوار ؛ صبح امروز مورخ ۹۸/۵/۲۳ فرماندار برخوار به اتفاق جناب آقای نیک نداف مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان ( منطقه ۱۰ کشور)، بخشدار حبیب آباد، رئیس اداره صمت شهرستان، شهردار و شورای شهر کمشچه، مدیرعامل شرکت نان گلسنگ کمشچه و چند تن از مسئولین شهرستان از نانوایی های شهر کمشچه بازدید و پیرامون مسائل وضعیت گندم، آرد و نان کمشچه نیز مطالب مورد نظر طرفین مطرح و تبادل نظر گردید.

در این دیدار بنهری فرماندار برخوار با تاکید بر اینکه گندم و آرد یکی از محصولات استراتژیکی می باشد توصیه نمود با حسن تدبیر و برنامه ریزی دقیق ، گندم ، آرد و نان شهروندان بطور شایسته و بهترین کیفیت دراختیار آنان قرار گیرد تا از پیش آمد هرگونه مسائلی در این زمینه جلوگیری گردد.

بنهری افزود: در شهر کمشچه با توجه به اشتغال مناسب مردم مخصوصا بانوان در حوزه تولید نان شاهد نرخ بسیار پایین بیکاری می باشیم و به لحاظ اجتماعی مردم ولایت مدار و سخت کوشی در این شهر مشغول به فعالیت هستند

گزارش تصویری ؛ دیدار فرماندار برخوار با مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان ( منطقه ۱۰ کشور )

/انتهای پیام/