امام جمعه محترم مرکز شهرستان برخوار در خطبه های این هفته نماز جمعه به جلسه حضرت آقا با سران سه قوه که بیش از دو ساعت و نیم طول کشیده است اشاره کرده و فرمودند: معظم له رهنمودهای مهمی را به سران قوا بیان کردند که در راستای جلسات و رهنودهای عمومی و خصوصی ایشان می باشد.

به گزارش صدای برخوار ؛ امام جمعه محترم مرکز شهرستان برخوار در خطبه های این هفته نماز جمعه به جلسه حضرت آقا با سران سه قوه که بیش از دو ساعت و نیم طول کشیده است اشاره کرده و فرمودند: معظم له رهنمودهای مهمی را به سران قوا بیان کردند که در راستای جلسات و رهنودهای عمومی و خصوصی ایشان می باشد.
حضرت آقا فرمودند: حل مشکلات جاری اقتصاد کشور و تأمین نیازهای عمومی مردم نیازمند کار و تلاش فوق العاده است.

زیرا این مشکلات بویژه گرانی و کاهش قدرت خرید، معیشت بخش زیادی از مردم، بویژه طبقات ضعیف را دچار تنگنا کرده است.
اگر مروری به فرمایشات حضرت آقا داشته باشیم در سخنرانی های مختلف تأکید بر حل مسائل و مشکلات اقتصادی داشته و همیشه هم تأکید می کنند که مشکلات قابل حل است. حال چرا مشکلات حل نمی شود، علت اصلی بی توجهی است که متأسفانه مسئولین کشور به توصیه ها و سفارشات عمل نمی کنند و گرفتار مباحث حاشیه ای و بعضاً قدرت طلب شده اند.

بعضی از مسئولین صندلی ریاست را رها نمی کنند، نه کارائی دارند و نه دغدغه دارند، وضع مالی خوب و زندگی اشرافی هم دارند و به همین جهت مشکلات نه تنها حل نمی شود بلکه دشمن هم سوء استفاده می کند و ضرر آن به مردم خصوصاً اقشار ضعیف جامعه می رسد. در اوائل انقلاب در زمان دفاع مقدس، مشکلات زیادی داشتیم ولی چون روحیه جهادی داشتیم و خدمت یک ارزش بود و پست و مقام و صندلی و ریاست ارزش نداشت با همکاری و هم فکری، همه مشکلات حل می شد ولی الآن متأسّفانه لابی گری و هزینه کردن های زیاد و حزب و منافع حزبی باعث شده است که افراد شایسته در جایگاه مناسب قرار نگیرند و ما این مشکلات را داشته باشیم.
اگر دغدغه بود، روحیه جهادی بود، آن بخش از مشکلات که به ساختار اقتصادی کشور بر می گشت و حضرت آقا هم بر قابل حل بودن آن تأکید می کنند حل می شد ولی متأسفانه چون این روحیه نیست مشکلات ماندگار شده است امیدواریم همه مسئولین و مردم، این حس را داشته باشند که دشمن همه جانبه وارد میدان شده است که مردم را از بین ببرد و همه تلاش کنیم که دشمن شکست بخورد.
حجه الاسلام و المسلمین محمود آبادی یاد آور شدند که: ایام پیاده روی اربعین را در پیش داریم که لازم است تلاش کنیم به این سفر معنوی مشرف بشویم. ثواب زیارت امام حسین علیه السلام بسیار زیاد است،

معاویه بن وهب می گوید:خدمت امام صادق علیه السلام رسیدم در جایگاه خود در منزل خود نشسته بود و پس از نماز با خدای خود راز و نیاز می کرد. می گفت: « خدایا زائران قبر حسین را بیامرز اینان که در این راه پول خرج می کنند بدنهای خود را در این راه در معرض قرار می دهند خدایا رحمت کن بر چهره هائی که آفتاب، رنگ آنها را تغییر داده است، صورتهائی که متوجه قبر ابا عبدالله است، چشمهائی که در محبت ما اشک می ریزد، خدایا این جانها و بدنها را به تو می سپارم تا کنار حوض کوثر به هم برسیم.
آقا امام صادق علیه السلام به کسانی که زائر قبر جدشان آقا امام حسین علیه السلام بودند دعا می کردند یقیناً و یقیناً امام زمان ارواحنافداه هم کسانی که زائر قبر آقا امام حسین علیه السلام باشند را مورد دعا قرار می دهد پس این زیارت و حتی پیاده روی برای آقا امام حسین علیه السلام ثواب زیادی دارد پس برای رفتن به این زیارت تلاش بکنید.
الحمدالله عزیزان در شهرستان تلاش کرده اند. موکب شهدای برخوار را در کربلا برپا می کنند. در آنجا از نظر اسکان و تغذیه به زائران خدمت رسانی می کنند. کسانی که توان دارند به زیارت بروند و کسانی که نمی توانند به برگزاری موکب کمک مالی داشته
باشند تا در اجر آنها شریک شوند.

امام جمعه شهر دولت آباد ۱۷ مهر ماه روز جهانی پست را به کارکنان اداره پست تبریک گفته و از زحمات آقای بیدرام رئیس سابق اداره پست تشکر کرده و به رئیس جدید اداره پست آقای فاطمی خیر مقدم عرض نمودند.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان برخوار هفتم صفر را که به روایتی سالروز شهادت امام حسن علیه السلام می باشد را تسلیت گفته و فرمودند: انشاءالله برای امام حسن علیه السلام هم عزاداری خالصانه داشته باشیم.رسول گرامی اسلام می فرماید: چون فرزندم حسن را بزهر شهید کنند، ملائکه آسمانهای هفت گانه بر او گریه کنند، همه چیز بر او بگرید حتی مرغان هوا و ماهیان دریا. هر که بر او بگرید، دیده اش کور نشود روزی که دیده ها کور میشود هر که بر مصیبت او اندوهناک شود، اندوهناک نشود دل او در روزی که دلها اندوهناک شوند، و هر که در بقیع او را زیارت کند قدمش بر صراط ثابت گردد، روزی که قدمها بر آن لرزان است.
حجه الاسلام محمود آبادی در پایان فرمودند: همانطور که می بینید در حال ساخت و اضافه کردن ساختمان مسجد جامع هستیم، بانی ندارد و ما حدود ۵۰ میلیون تومان از یکی از صندوقهای قرض الحسنه وام گرفته ایم و کار را شروع کرده ایم انشاء الله برای ساختن مسجد جامع کمک کنید که انشاء الله این کمکها باقیات و صالحاتی خواهد بود برای شما و این کمک شما در این جا برای خودتان می ماند. ما انتظار داریم اگر کسی مالی و یا سرمایه ای دارد که می خواهد وصیّت بکند بعداً ورثه این کار را برایش انجام بدهند خودش بیاید یک بخشی از آن را الآن هزینه بکند و خودش بیاید الآن لذتش را ببیند و انشاء الله باقیات و صالحات هم برایش خواهد بود. اعضای ستاد نماز جمعه، دفتر امام جمعه و هیئت اُمناء مسجد جامع این کمکها را جمع آوری می کنند کمک کنید که انشاءالله این باقیات و صالحات برای شما بماند.