صدای برخوار-فرمانده انتظامی برخوار از کشف ۳ هزار بطری آب رادیاتور غیر مجاز خودرو در “برخوار خبر داد

به گزارش صدای برخوار به نقل از باشگاه خبرنگاران،سرهنگ” غلامرضا براتی فرمانده انتظامی شهرستان برخوار در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا موضوع بازرسی از صنوف را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران با انجام گشت‌های ویژه و هدفمند و همچنین به کارگیری یک سری اقدامات علمی و تخصصی موفق به شناسائی انباری از بطری‌های آب غیر مجاز رادیاتور خودرو شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از انبار مذکور تعداد ۳ هزار قوطی آب غیر مجاز رادیاتور خودرو را کشف کردند.

سرهنگ غلامرضا براتی گفت: در این خصوص انبار مذکور پلمپ و یک نفر نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۳۰ فقره سرقت داخل خودرو در اصفهان

سرهنگ “حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وصول شکایاتی مبنی بر سرقت داخل خودرو در منطقه شرق شهر اصفهان، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی یک سارق در این رابطه شدند.
سرهنگ ترکیان با اشاره به دستگیری این سارق اظهار داشت: متهم هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به ۳۰ فقره سرقت داخل خودرو در منطقه شرق شهر اصفهان اعتراف کرد.

این مقام انتظامی بیان داشت: سارق دستگیر شده پس از تکمیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از مالکان خودرو‌ها خواست، از پارک خودروی خود در محل‌های تاریک و خلوت و نگهداری وسایل ارزشمند و مدارک در داخل خودرو خودداری و در صورت مشاهده هر گونه موضوع مشکوک بلافاصله با پلیس تماس و موضوع را اعلام کنید.

دستگیری سارقان حرفه‌ای کابل برق و کشف ۱۳ فقره سرقت در اصفهان

سرهنگ “محمدرضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: در اجرای طرح پیشگیری از سرقت و مبارزه با سارقان ماموران کلانتری ۲۶ حین گشت زنی‌های هدفمند خود در سطح حوزه دو نفر را در حال سوزاندن مقادیر زیادی کابل برق مشاهده می‌کنند و بلافاصله جهت بررسی موضوع وارد عمل می‌شوند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان به محض مشاهده ماموران و در تاریکی شب قصد فرار داشتند که با هوشیاری و اقدام به موقع و سرعت عمل ماموران دستگیر شدند.

او افزود: طی هماهنگی با نماینده شرکت مخابرات و دعوت از تعدادی شکات به کلانتری متهمان لب به اعتراف گشوده و ضمن اعتراف به بزه انتسابی خود به ۱۳ فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: در این خصوص سیم و کابل‌های کشف شده صورتجلسه و سارقان پس از بازسازی تمام صحنه‌های سرقت جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ خدادوست در پایان با اشاره به اینکه توجه شهروندان به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس موجب ناکام ماندن سارقان و بزهکاران در رسیدن به اهداف پلیدشان می‌شود، از عموم مردم خواست تا درصورت مشاهده افراد مشکوک درحوالی منزل و محل کسب خود مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ با پلیس درمیان بگذارند.

انتهای پیام/