صدای برخوار ؛ فرمانده انتظامی استان از کشف انبار بزرگ برنج احتکار شده به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال در “برخوار” خبر داد.

به گزارش صدای برخوار ؛  فرمانده انتظامی استان از کشف انبار بزرگ برنج احتکار شده به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال در “برخوار” خبر داد.

سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان “برخوار” استان اصفهان در پی کسب اطلاع از احتکار محموله بزرگ برنج در یکی از انبارهای سطح شهرستان، بلافاصله تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی از انبار مذکور بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات ۴۳۰ تن برنج خارجی احتکار شده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: طبق نظرکارشناس اداره صنعت، معدن و تجارت، برنج ها در خرداد ماه وارد شده و پس از گذشت ۴ماه بایستی از انبار خارج و به فروش و مصرف عمومی می رسیده که این امر صورت نپذیرفته است.

سردار معصوم بیگی تصریح کرد: با توجه به نوسانات قیمت برنج در روزهای اخیر، نگهداری این مقدار برنج از مصادیق بارز احتکار محسوب شده و با صاحبان آن ها برابر قانون برخورد شد.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۳۰۰میلیارد ریال تخمین زده شده از پلمب انبار مذکور با حکم مقام قضائی خبر داد.

سردار معصوم بیگی با اشاره به تعامل بسیار بالای پلیس اصفهان و دستگاه قضائی در امر مبارزه با مجرمان اقتصادی، گفت: امنیت اقتصادی و ایجاد آرامش روانی در بازار همواره به عنوان یکی از اولویت های اصلی و اساسی نیروی انتظامی است و این نیرو با کسانی که برای کسب منافع خود در زندگی مردم اخلال ایجاد کنند با قاطعیت برخورد می کند.

فرمانده انتظامی استان با تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی مردم در انجام ماموریت های نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: از شهروندان گرامی می خواهیم در صورت مشاهده موارد مشکوک در خصوص دپوی کالاها در انبارهای مخفی به ویژه منازل مسکونی خالی از سکنه، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع ماموران پلیس برسانند تا با متخلفان برخورد صورت گرفته و این افراد به دست قانون سپرده شوند.

/انتهای پیام/