صدای برخوار ؛ امام جمعه دولت آباد در خطبه های امروز نماز جمعه گفت ؛ همین کسانی که الآن سنگ جمهوریت نظام را به سینه می ‌زنند همان کسانی هستند که وقتی رأی نیاوردند مملکت را بهم می ‌ریزند و آشوب درست می ‌کنند

صدای برخوار ؛ امام جمعه دولت آباد حجت الاسلام محمود آبادی در خطبه های امروز نماز جمعه گفت ؛ همین کسانی که الآن سنگ جمهوریت نظام را به سینه می ‌زنند همان کسانی هستند که وقتی رأی نیاوردند مملکت را بهم می ‌ریزند و آشوب درست می ‌کنند

به گزارش صدای برخوار ؛ امام‌ جمعه محترم شهر دولت‌ آباد پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به عواملی که باعث ماندگاری نظام شده است پرداختند و اظهار کردند: عواملی که باعث شده است نظام ما ماندگار شود عبارتند از؛
۱. رهبری شجاع، متدیّن، مقتدر، باتقوا، عالم و زاهد.
یکی از عواملی که باعث ماندگاری نظام شده است، داشتن رهبری شجاع، متدیّن، مقتدر، باتقوا، عالم و زاهد است، امامین انقلاب ما هر دو این ویژگی‌ها را داشته‌ اند، هم امام خمینی (ره) این ویژگی‌ها را داشتند و هم آیت‌الله العظمی امام خامنه ‌ای.
۲. حضور مردم در صحنه
یکی دیگر از عواملی که باعث ماندگاری نظام شده است این است که؛ درطول این چند ساله و در تمامی انتخاباتی که برگزار شده است مردم حضور پرشور داشته ‌اند و جمهوریت نظام همیشه مورد تاکید قرار گرفته است. اینکه بعضی از افراد به جمهوریت نظام می ‌تازند و در ظاهر دلسوزی برای جمهوریت نظام می کنند، بیشتر به‌ خاطر منافع خودشان است وإلا تمامی انتخاباتی که تاکنون برگزار شده است هم مردم حضور پرشور داشته‌ اند و هم انتخابات سالم برگزار شده است، آن هم بدون هیچ تأخیری در زمان برگزاری آن. وقتی ما بررسی می‌کنیم همین کسانی که الآن سنگ جمهوریت نظام را به سینه می ‌زنند همان کسانی هستند که وقتی رأی نیاوردند مملکت را بهم می ‌ریزند و آشوب درست می ‌کنند، مثل فتنه ۸۸. وقتی رأی بیاورند برای مردم کار نمی ‌کنند، یا دولت قبل را زیر سؤال می‌برند و همه تقصیرها را به گردن دولت قبل می‌اندازند و یا می گویند ما اختیار نداریم و از طرف دیگر افرادی را هم به کار می‌ گیرند که بعضاً دست‌اندازی به بیت‌المال می‌کنند و یا تخلف از قانون دارند.
۳. تلاش بعضی از افراد مخلص و بی ‌ادعا
از دیگر عواملی که باعث ماندگاری نظام شده است تلاش بعضی از افراد مخلص و بی ‌ادعا است. در هر عرصه ‌ای مثل عرصه امنیت و اقتدار نظامی کشور که پیشرفت کردیم یک عده‌ ای جان خود را فدا کردند، مثل؛ شهدای مدافع حرم، شهدای هسته ‌ای و شهدای امنیت و یک عده ای هم برای خدا از وقت خود گذاشتند و به مردم خدمت خالصانه کردند.
۴. وجود مبانی که نظام بر پایه آنها استوار است،
دلیل دیگر ماندگاری نظام وجود مبانی می باشد که نظام بر پایه آنها استوار است، مثل اسلامیت نظام که بر پایه دستورات الهی شکل گرفته است، مثل عدالت محوری، مبارزه با ظلم، جلوگیری از فساد، خدمت به مردم و محرومین و مساوی بودن همه مردم در برابر قانون.
حجه الاسلام و المسلمین محمودآبادی افزودند: همه این عوامل باعث شده ‌است که با وجود همه سختی‌هایی که از طرف دشمن بر مردم تحمیل می شود مردم پای‌ بند به این نظام باشند. انشاءالله راه‌پیمایی ۲۲ بهمن که امسال مصادف با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی است، باشکوه برگزار خواهد شد و مردم یک بار دیگر وفاداری خود به نظام اسلامی را اعلام خواهند کرد. واقعاً راهپیمای ۲۲ بهمن هم تولیّ است و هم تبریّ، تولّی است چون حمایت از نظام اسلامی و نظام ولایی است که امام زمان از آن راضی است و به نوعی دوست داشتن امام زمان عجل ‌الله تعالی فرجه الشریف است. تبریّ هم هست چون از دشمنان این نظام دوری می ‌جوییم، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل می‌گوییم، چون اینها دشمن امام زمان ارواحنافداه می ‌باشند.
امام جمعه شهر دولت آباد همچنین به اهمّیت شرکت در انتخابات اشاره کردند و عنوان کردند: دو هفته دیگر تا انتخابات باقی مانده است، هفته آینده اسامی نهایی کاندیدا اعلام می‌شود، باید بررسی کنیم و ببینیم، ملاک و معیارهایی که مقام معظم رهبری برای یک نماینده برشمردند در چه کسی وجود دارد؟ باید کسی که انقلابی باشد، پیرو ولایت باشد، شجاع باشد، سالم و پاکدست باشد، به فکر قشر محروم جامعه باشد و باتقوا و خداترس باشد را انتخاب کنیم. حضرت آقا فرمودند: «یکی از مؤلفه های قوی شدن اینست که مجلس قوی داشته باشیم، مجلس قوی به نمایندگان قوی است که بسته به انتخابات ما دارد.»
خطیب محترم جمعه در پایان از مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت شهرستان برخوار به دلیل برگزاری کرسی‌ های تلاوت قرآنی در مساجد شهرستان تشکر کردند.

/انتهای پیام/