صدای برخوار-رئیس اتحادیه چوب و فلز شهرستان برخوار گفت:مدیریت ناکارامد مشکلات متعدد برای مردم شهرستان ایجاد کرده است و بی توجهی مسئولین شهرستان به صنایع دستی باعث شده منبت کاران ناچار به تهیه نفت به چندین برابر قیمت شده اند.

صدای برخوار-رئیس اتحادیه چوب و فلز شهرستان برخوار گفت:مدیریت ناکارامد مشکلات متعدد برای مردم شهرستان ایجاد کرده است و بی توجهی مسئولین شهرستان به صنایع دستی باعث شده منبت کاران ناچار به تهیه نفت به  چندین برابر قیمت شده اند.

به گزارش صدای برخوار،علی فتاحی در جلسه ای که به منظور بررسی مسائل و مشکلات تولید کنندگان صنایع  در دفتر نماینده شهرستان برخوار، شاهین شهر و میمه برگزار شد، افزود:نفت سفید از جمله مواد اولیه و نیاز اساسی منبت کاران است و واحدهای کارگاهی شهرستان برای تامین این نیاز اساسی ناچار به تهیه نفت  از سایر شهرستان ها شده اند.

رئیس اتحادیه چوب و فلز شهرستان برخوار در ادامه گفت:منبت شهرستان برخوار اصیل ، سنتی و دستی است در حالی که منبت کاران ملایر و سایر شهرها با استفاده از دستگاه سی ان سی فعالیت می کنند .

وی با اشاره به اینکه ۴۰ هزار لیتر نفت برای انجام فعالیت منبت کاران شهرستان لازم است،تصریح کرد:مشکل نفت هنرمندان شهرستان می تواند با تعامل اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی ،سازمان صنعت معدن  و شرکت پخش فراورده های نفتی حل شود اما تا کنون در این زمینه اقدامی انجام نداده اند.

فتاحی خاطر نشان کرد:وظیفه اتحادیه ساماندهی رسته های صنفی ،رسیدگی به تخلفات صنفی ،صدور و تمدید پروانه کسب و رسیدگی به مشکلات واحدهای صنفی می باشد که در این راستا پیگیر مشکلات واحدهای صنفی بوده ایم اما برای حل مشکلات باید مسئولین مساعدت کنند.

این جلسه به میزبانی نماینده برخوار،شاهین شهر میمه و برخوار با حضور مدیر کل میراث فرهنگی استا،معاون پخش فراورده های نفتی استان ،رئیس سازمان صنعت معدن تجارت برخوار،رئیس میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی برخوار برگزار شد.

انتهای پیام / طغیانی