صدای برخوار-نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه‌ای با معاونان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان درباره شروع احداث و یا تکمیل ۲۳ طرح حوزه راه در دو شهرستان شاهین‌شهر و میمه و برخوار تصمیم‌گیری شد.

به گزارش صدای برخوار ؛ به نقل از خبرگزاری فارس ، حسینعلی حاجی دلیگانی اظهار کرد: در جلسه‌ای با معاونان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان درباره شروع احداث و یا تکمیل ۲۳ طرح حوزه راه در دو شهرستان شاهین‌شهر و میمه و برخوار تصمیم‌گیری شد.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: تعدادی از این طرح‌ها در حوزه شهرها، تعدادی در بخش اتصال بهتر راه‌های روستایی و بخش دیگر مربوط به روان‌سازی رفت‌وآمد خودروها در محورهای شریانی شمال-جنوب در حوزه این دو شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل جاده پیامبر اعظم(ص) یا جاده کنارگذر شرق به دولت‌آباد، ارائه طرح جدید ورودی میدان روستای مورچه‌خورت در مسیر محور شمال– جنوب در شورای ترافیک استان اصفهان، مطالعه و مناقصه پل دوم گز-هسا تا پایان تیر امسال، طرح اتصال شهرک صنعتی بزرگ شمال با، احداث پل عابر پیاده گلدیس در محور آزادگان و مطالعات طرح تقاطع گلدیس شاهین‌شهر با این اتوبان از جمله طرح‌های تأکید شده با معاونان راهداری و معدنی و ساخت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان بوده است.

حاجی دلیگانی ادامه داد: بخش دیگر مصوبات جلسه در حوزه شهرستان برخوار بوده که روکش ۱۰ کیلومتر آسفالت حبیب‌آباد–ورتون، تکمیل جاده سین –دولت‌آباد، آزادسازی ۳ کیلومتر جاده سین–دستگرد، تکمیل روشنایی محور حبیب‌آباد–اصفهان، آسفالت باند دوم ورودی شاپورآباد و اصلاح سه‌راهی کمشچه، محور سین–گرگاب–گز ازجمله این طرح‌ها می‌باشند.

عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: در بخش میمه نیز معاونان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان بر تکمیل عملیات آسفالت ۲۰ کیلومتر محور خیرساز دهق به میمه، تکمیل میدان نیمه‌کاره اذان به لایبید و ورودی و خروجی روستای موته در سال ۹۸ تأکید کردند.
انتهای پیام/