صدای برخوار-فرماندار برخوار گفت : پروژه جانبازان برای شهر دولت آباد اهمیت زیادی و در اولویت قرار دارد اما متاسفانه برای شهر اصفهان در اولویت قرار ندارد.

صدای برخوار-فرماندار برخوار گفت : پروژه جانبازان برای شهر دولت آباد اهمیت زیادی و در اولویت قرار دارد اما متاسفانه برای شهر اصفهان در اولویت قرار ندارد.
فرماندار برخوار در نشست خبری با خبرنگاران ،افزود: این پروژه به کندی پیش می رود و باپیگیری بازدید میدانی با حضور نماینده شهرستان در مجلس ، رییس بازرسی استانداری، معاون عمرانی شهرداری اصفهان ، شهردار منطقه ٧اصفهان ، کارشناسان حقوقی تربیت بدنی استان و نیز شهردار دولت آباد انجام شده است .
طغیانی -به گزارش صدای برخوار،بازدیدها و جلسات برای اجرای پروژه جانبازان در حریم اصفهان با پیگیری مسئولان شهرستان و شهر دولت آباد انجام می شود و چندین صورت جلسه توسط مسئولان از جمله نماینده برخوار، فرماندار ،شهردار دولت آباد و امام جمعه، رئیس بازرسی استانداری ،معاون استانداری شهرداری اصفهان و شهردار منطقه ۷ اصفهان به امضا رسیده اما متاسفانه با گذشت یک سال تا کنون شاهد اقدام عملیاتی اصفهان برای امتداد بلوار جانبازان نیستیم  و حتی هیچ اقدامی برای آزادسازی اراضی در حریم اصفهان انجام نشده است.
سال گذشته و همچنین در سال جاری شهرداری اصفهان تعهدات مختلفی جهت اجرای این پروژه داده اما با توجه به اینکه تاکنون اقدامی در زمینه تعهدات انجام نشده است، ضمانت اجرایی این تعهدات چیست ؟
طبق گزارشات پلیس راهور آمار تصادفات و تلفات جانی در بلوار امام خمینی بخاطر تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین زیاد بوده بدین خاطر ایجاد مسیر جایگزین ضروری بنظر می رسد مسئولان شهرستان و شهر دولت آباد با تصمیم اجرایی شدن ادامه بلوار فرزانگان که یکی از دغدغه های شهرداری برای کاهش بارترافیکی شمال شهر اصفهان بود مخالفت و ممانعتی نکردند و به سرعت این پروژه اجرا شد؛اما حال که نوبت حق مردم دولت آباد و کاهش بار ترافیکی و خسارت جانی مردم این منطقه شده است ،علت تعلل و حرکت لاکپشتی این پروژه چیست ؟
این پروژه برای شهرداری اصفهان در اولویت قرار ندارد اما چه کسی باید پیگیر حق مردم انقلابی و شهید پرور دولت آباد باشد .نقش مسئولان شهر دولت آباد و شهرستان برخوار برای احقاق حقوق مردم چیست؟
از آنجایی که با اجرایی شدن این پروژه خسارت های جانی و مالی کاهش می یابد ،وظیفه شرعی و دینی تمامی مسئولان است که برای تسریع در اجرای این پروژه از هیچ کمک و پیگیری دریغ نکنند.
مردم مظلوم و شهید پرور دولت آباد در انتظار برقراری عدل و عدالت در برابر خواسته ناچیز و بحق خود یعنی تامین مسیری امن برای تردد به اصفهان می باشند .

انتهای /مهناز طغیانی