به گزارش صدای برخوار ؛ امام جمعه دولت آباد گفت: نقش ولایت فقیه در شکل گیری جریانات ضد شاهنشاهی و مسیر پیروزی انقلاب غیر قابل انکار است. حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر دولت آباد با تبریک دوازدهم بهمن ماه سالروز ورود حضرت امام به میهن اسلامی […]

به گزارش صدای برخوار ؛ امام جمعه دولت آباد گفت: نقش ولایت فقیه در شکل گیری جریانات ضد شاهنشاهی و مسیر پیروزی انقلاب غیر قابل انکار است.
حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر دولت آباد با تبریک دوازدهم بهمن ماه سالروز ورود حضرت امام به میهن اسلامی افزود: با ورود حضرت امام (ره)، روند پیروزی انقلاب مردمی و اسلامی ایران، سریع تر شد، مردم دلگرم تر شدند و پایه ها و ارکان حکومت شاهنشاهی سست تر و متزلزل تر شد.
وی اظهار کرد: استقبال از حضرت امام خمینی (ره) که از فرودگاه تا بهشت زهرا (س) صورت گرفت نشان دهنده عمق علاقه مردم به ایشان بود و این علاقه تا کنون هم ادامه دارد .
امام جمعه دولت آباد تصریح کرد: وقتی تاریخ انقلاب را مطالعه می کنیم به این نتیجه می رسیم که نقش ولایت فقیه در شکل گیری جریانات ضد شاهنشاهی در قبل از انقلاب بسیار مؤثر بود و تمامی کسانی که در جامعه تأثیر گذار بودند حول محور ولی فقیه بوده و با مشورت و اجازه ایشان خدمت می کردند .
وی گفت: بعد از پیروزی انقلاب چه در غائله هائی که منافقان و دشمنان ایجاد می کردند و چه در دفاع مقدس، نقش محوری ولایت فقیه را می بینیم و هر کجا نیاز بود که حرف آخر زده شود، مرحوم حضرت امام (ره) حرف آخر را می زند و همه تمکین می کردند.

حجت الاسلام محمود آبادی افزود: مقام معظم رهبری در این سالها، نقش سکانداری را دارند و به خوبی در تلاطمهای گوناگون نظام را نجات دادند و اگر ما علاقه مردم به ولی فقیه را می بینیم و اگر پیشرفتهای زیاد داشته ایم و دشمن نتوانسته تا کنون نظام ما را دچار مشکل و تزلزل کند، تمسک امامین انقلاب به احکام و دستورات و آموزه های اسلام و قرآن بوده است.
وی اظهار کرد: نقش ولی فقیه این است که نگذارد نظام و قوانین و عملکرد مردم و مسئولین، از آموزه های اسلام فاصله گیرد و در ارزیابی هایی که هر فردی می تواند داشته باشد ، متوجه می شویم که هر دو بزرگواران دغدغه پیشرفت همه جانبۀ مردم و کشور را دارند و دستورات و عملکرد آنها هیچ فاصله ای با دستورات قرآن ندارد.
امام جمعه دولت آباد گفت: ما از گذشته باید درس عبرت بگیریم و همان طور که اطمینان داشته ایم و از مشکلات سخت عبور کرده ایم، نسبت به آینده هم باید همینطور اطمینان کنیم و گوش به فرمان رهبر باشیم تا بتوانیم آینده خوبی را برای کشور رقم بزنیم.
وی از برگزاری دعای ندبه و پخش مستقیم از رسانه ملی در هفته آینده در شهر دولت آباد در جوار امامزاده ابراهیم ابن موسی بن جعفر علیه السلام و برگزاری ۲۵ محفل قرآنی در دهه مبارک فجر در شهرستان برخوار خبر داد .

/انتهای پیام/