صدای برخوار-معتمدین شهر دولت آباد تعلیق اعضای شورای شهر را آسیب جدی به پروژه های شهر دانستند .

صدای برخوار-معتمدین شهر دولت آباد تعلیق اعضای شورای شهر را آسیب جدی به پروژه های شهر دانستند .
امام جمعه دولت آباد درگفتگو با صدای برخواراظهار کرد :بدنبال درخواست معتمدین شهر دولت آباد جلسه ای پیرامون رسیدگی به مشکلات شهر در دفتر امام جمعه برگزار شد .شرکت کنندگان در این جلسه مطالبات خود را که مهم ترین مسئله رسیدگی به موضوع تعلیق شورای شهر دولت آباد است ، مطرح کردند .
حجت الاسلام و المسلمین محمود آبادی در این جلسه قول دادند که به خواسته های مردم رسیدگی کنند و در خصوص تعلیق شورای شهر از طریق مقامات عالی شهرستان و نماینده پیگیری های لازم را انجام دهند.
در این جلسه معتمدین در خصوص تعلیق غیر منتظره که با ابلاغ فرماندار انجام شده بود به بحث و تبادل نظر پرداختند.
مدعوین این جلسه در گفتگو با صدای برخوار بیان کردند: یکی از مسائل مطرح شده در این جلسه درمورد تعلیق قبل از صدور حکم برای اعضای شورای شهر بود و اینکه چرا استیضاح شهردار و تعلیق شورای شهر در یک زمان اتفاق افتاد؟
معتمدین شهر در این جلسه ضمن گلایه از اقدام عجولانه فرماندار به عنوان بزرگ شهرستان ، این حرکت را بی احترامی به رای مردم دانستند.
معتمدین با بیان اینکه انتقادات زیادی به مدیریت شهری دولت آباد داریم بیان کردند :باید دستگاه های قضایی به تخلفات شورای شهر رسیدگی کنند اما موضوع مطرح شده درخصوص تعلیق آنقدر حائز اهمیت نیست که با آبروی یک شهر و رای مردمان آن بازی شود .