صدای برخوار-ارتباط شهردار دولت آباد با رسانه ها ضعیف است و شهردار نسبت به انتقادات مطرح شده از سوی رسانه ها هیچ واکنشی نشان نمی دهد.

صدای برخوار- ارتباط شهردار دولت آباد با رسانه ها ضعیف است و شهردار نسبت به انتقادات مطرح شده از سوی رسانه ها هیچ واکنشی نشان نمی دهد.
به گزارش صدای برخوار،متاسفانه شهردار دولت آباد از ابتدای شروع فعالیت خود در شهرداری تنها یک جلسه سال گذشته و یک جلسه کوتاه امسال با اصحاب رسانه شهر برگزار نموده که خبرنگاران سوالات زیادی را دراین جلسه مطرح کردند و شهردار نیز قول داده که درخصوص پروژه های شهر هر ماه یک جلسه با اصحاب رسانه برگزار کند .
اما پس از گذشت چند ماه تا کنون جلسه ای درخصوص گزارش عملکرد خود به مردم با اصحاب رسانه دولت آباد برگزار ننموده است و طی تماس های تلفنی خبرنگار صدای برخوار درخصوص اقدامات اخیر پروژه ها شهردار مشکلات مالی را مطرح میکند .
شهردار نسب به خبرهای انتقادی و همچنین پیامک های ارسالی مردم به رسانه ها در خصوص مشکلات شهری هیچ واکنشی نشان نمی دهند.
روابط عمومی شهرداری نیز هر دفعه پیام هایی درخصوص بازدید شهردار از پروژه های شهر می گذارد اما گزارشی از روند پروژه های مهم شهری همچون ؛بلوار جانبازان ،ساماندهی پارک ها ،پساب ،طرح تفصیلی ارائه نمی شود .
سایت صدای برخوار اینگونه تحلیل میکند که شهردار دولت آباد ضعیف عمل نموده و نسبت به پروژه های مهم شهری و همچنین انتقادات خبرنگاران بی تفاوت است.
رسانه های شهری به عنوان زبان گویا، چشم بینا، گوش شنوا و پل ارتباطی مردم و مسئولان نقش مهمی در ساماندهی امور، مطابق با خواست و نیاز مردم دارند و این جایگاه به ویژه در مدیریت شهری به دلیل ارتباط مستقیم خدمات شهری با آسایش مردم، تعیین کننده تر است ؛ که متاسفانه هنوز برای شهردار دولت آباد این مسئله به خوبی تفهیم نشده است.

مهمترین رسالت های فعالین عرصه خبر و اطلاع رسانی که به عنوان رکن چهارم دموکراسی یاد می شود بیان واقعیت ها و بیان حق و حقیقت است، رسالت خبرنگاران رسالت بس سنگینی است که علاوه برنشر خدمات اثر بخش مسئولین به مردم، سهل انگاری ها، تخلفات، کم کاری ها و نیز ضعف ها و مشکلات را باید در راستای کمک به توسعه شهر بیان کنند.
با توجه به گسترش رسانه ها مردم به راحتی مشکلاتشان را با رسانه های مجازی در میان گذاشته و از مسئولان انتظار پیگیری دارند ارتباط با رسانه ها شهردار را از مشکلات شهری و مردم مطلع می کند و این ارتباط باعث تسریع در حل مشکلات مردم و رضایت شهروندان از شهر و شهردار می شود .
امیدواریم شهرداری دولت آباد نیز به اهمیت این موضوع پی برده و برای ایجاد تعامل سازنده در راستای خدمات بیشتر به شهروندان اقدام کند.

انتهای پیام / مهناز طغیانی