صدای برخوار-رئیس بهزیستی برخوار گفت:بهزیستی به تنهایی نمی تواند نیاز های مدد جویان را پاسخ گو باشد و نیاز به حمایت خیرین دارد

به گزارش صدای برخوار،رویا شجاعی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه دو هزار و ۲۰۰ مددزیر پوشش این سازمان هستند افزود: بهزیستی نمی تواند به تمامی این ممددجویان مستمری پرداخت کند و در این زمینه نیازمند مشارکت خیرین است و با توجه به بودجه های سازمان تنها ۵۵۰ نفر از این مددجویان ۵۳ هزار تومان مستمری ماهانه ۱۰۸ افزایش سرانه یارانه دریافت می کنند .

وی تصریح کرد: پرداخت مستمری ماهانه از سوی بهزیستی به مددجوویان به تنهایی تامین کننده مخارج مددجویان نمی باشد و حضور فعال مردم و خرین می تواند بسیاری از مشکلات مددجویان را رفع کند.

رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به تشکیل شورای مشارکت ها در برخوار اظهار داشت:به زودی شورای مشارکت ها در برخوار تشکیل می شود و پول به حساب این شورا واریز و شورا برای هزینه های مددجویان تصمیم گیری می کند.

شجاعی مسکن و اشتغال را از جمله خدمات بهزیستی به معلولین عنوان کرد و اظهار داشت:سازمان بهزیستی به خانواده های دارای دو معلول ۳۲ میلیون تومان و به خانواده های داری یک معلول سه الی ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض برای ساخت مسکن پرداخت می کند‌.
وی تاکید کرد:خانواده معلولین برای استفاده از کمک بلاعوض بایستی حتما زمین برای ساخت مسکن را داشته باشند همچنین خانواده معلولین با معرفی به بنیاد مسکن یک وام ۲۰ میلیون تومانی دریافت می کنند.
رئیس بهزیستی برخوار خاطر نشان کرد:با توجه به نیاز مددجویان به مسکن و اشتغال راه اندازی خیریه نذر اشتغال و مسکن ضروری است و با کمک اداره اوقاف بایستی بخشی از وقفات به مسکن و اشتغال اختصاص یابد‌.
انتهای پیام /طغیانی