صدای برخوار-۲ نمایشگاه تخصصی مبلمان راحتی و فرش ماشینی سه شنبه شب با حضور مسئولان استانی در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گشایش یافت.

به گزارش صدای برخوار به نقل از خبرگزاری ایرنا،نخستین نمایشگاه تخصصی مبلمان راحتی در روزهای ۱۱ تا ۱۴ تیرماه در اصفهان برپا خواهد بود که توانمندی‌های ۶۰ شرکت را در فضایی بالغ بر چهار هزار و ۲۰۰ مترمربع به نمایش گذاشته است.

در این نمایشگاه که برای نخستین بار به صورت تخصصی در اصفهان برپا شده شرکت‌های صنعتی، توزیعی و تولیدی فعال در حوزه مبلمان راحتی از استان‌های تهران، البرز و اصفهان، انواع مبلمان راحتی را به نمایش گذاشتند.

در کنار این نمایشگاه، دهمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی برپا شد که ۱۰ شرکت معتبر از اصفهان، یزد، کاشان و تبریز در آن حضور دارند، این نمایشگاه روزهای ۱۱ تا ۱۵ تیرماه در سه هزار و ۵۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی برپا شده و محصولات برندهای مطرح را به نمایش گذاشته اند.

در این دوره از نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی، شرایطی فراهم آمده که فقط تولیدکنندگان فرش به صورت تخصصی حضور داشته باشند و آخرین محصولات خود را در معرض بازدید علاقمندان قرار دهند.

علاقمندان به بازدید این نمایشگاه‌ها می‌توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۳ روزهای برگزاری به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/