صدای برخوار؛ رئیس اتاق اصناف برخوار گفت : برای رعایت حقوق مصرف کنندگان در آستانه فرارسیدن ایام نوروز ، نظارت بر واحدهای صنفی با شدت بیشتری اجرا می شود.

صدای برخوار؛ رئیس اتاق اصناف برخوار گفت : برای رعایت حقوق مصرف کنندگان در آستانه فرارسیدن ایام نوروز ، نظارت بر واحدهای صنفی با شدت بیشتری اجرا می شود.

رئیس اتاق اصناف برخوار در گفت و گو با خبرنگار صدای برخوار افزود:با توجه به اینکه در آستانه سال جدید قرار داریم، در این ایام حمایت از حقوق مصرف‌کننده و جلوگیری از افزایش قیمت و رسیدگی به مطالبات مردم در بازار یکی از مهم‌ترین رویکردهای اتاق اصناف می باشدکه واحد بازرسی اتاق اصناف برای کنترل و نظارت بازار شب عید بر قیمت ها نظارت دارند.

علی داوری با اشاره به اینکه در این ایام  برخی از واحد های صنفی  اقدام به فروش کالاهای بی کیفیت می کنند  ،تصریح کرد:اکیپ‌های قوی و مشترک بازرسی و نظارت تعزیرات، اتاق اصناف و مرکز بهداشت کار نظارت بر کیفیت ،توزیع کالا و خدمات را بر عهده دارند؛ همچنین شماره تماس ۴۵۸۶۰۲۷۰ موبایل ۹۱۴۰۴۲۲۹۶۳ نیز آماده دریافت شکایات و انتقادات مسافران و مردم عزیز در خصوص ارائه کالا و خدمات است.

وی با اشاره به سد معبر برخی از واحدهای صنفی در معابر عمومی اظهار داشت: براساس بررسی‌های به‌عمل آمده در سطح شهر برخی از واحدهای صنفی اقدام به عرضه کالا، خارج از واحدهای صنفی خود و در سطح معابر می‌کنند که با هماهنگی با شهرداری برای حل این معضل اقدام شده است.

رئیس اتاق اصناف در ادامه گفت:در این ایام برخی از افراد به صورت موقت و بدون داشتن پروانه کسب اقدام به فروش گل و ماهی تزئینی می کنند که این امر موجب نارضایتی واحد های صنفی می شود؛ اینگونه افراد می توانند برای دریافت پروانه کسب به اتاق اصناف مراجعه کنندو درصورت داشتن شرایط یک پروانه کسب یک ساله برای آن ها صادر می شود .

داوری خاطر نشان کرد:امسال به منظور رفاه حال مسافران کسانی که می خواهند منازل خود را به مسافران نوروزی اجاره دهند  با هماهنگی اداره اماکن و اتحادیه املاک شهرستان می توانند اقدام کنند همچنین لیست کشیک واحدهای صنفی رسته‌های حساس نانوایی‌ها، رستوران ها،خدمات فنی، مکانیکی و امداد خودرو در ایام تعطیلات تهیه شده است .
وی اظهار داشت:۶۰۰ واحد صنفی برخوار باید پلمپ می شد که  در راستای تعامل اصناف با واحدهای صنفی ،پلمپ واحد های صنفی را به حداقل رساندیم و از پلمپ واحدهای صنفی  به علت عدم پرداخت حق عضویت به اتحادیه  جلوگیری کردیم.

انتهای پیام /طغیانی