روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج برخوار طی اطلاعیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
در متن اطلاعیه آمده است:

به گزارش صدای برخوار ؛ روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج برخوار طی اطلاعیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
در متن اطلاعیه آمده است:
بسمه تعالی

روز جهانی قدس نشانگر اهمیت غیر قابل انکار مسئله آزادی فلسطین از یوغ غده سرطانی صهیونیسم و بیانگر این نکته مهم است که آزادی قدس شریف؛ “آرمان” همه مسلمانان جهان است و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز “قدس” نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل (ره) برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین بوده تا برای همیشه مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند و فراموش نکنند که فلسطین پاره تن اسلام است.

امسال در حالی به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نزدیک می‌شویم که طی ماه‌های اخیر شاهد انتقال و افتتاح سفارتخانه آمریکای مستکبر در قدس شریف بودیم که این حرکت غاصبانه، “انزجار” و “خشم” ملت فلسطین و همه آزادی خواهان جهان را در پی داشت که پاسخ اعتراضات بحق ملت فلسطین با کشتار وحشیانه تری همراه بود و سکوت مجامع جهانی …! مجامع و محافل بین‌المللی که برای اعدام جنایتکاران و قاچاقچیان مواد مخدر بیانیه صادر می‌کنند! در مقابل قتل عام کودکان و زنان بی دفاع و بی‌پناه فلسطین نه تنها واکنشی نشان نمی‌دهند که سکوت محض هم اختیار کرده اند.

بدون تردید وعده‌ی الهی در نابوی ظلم و ستم، خلل ناپذیر و حقیقت است و دور نیست زمانی که به مدد خداوند، اتحاد، مقاومت و تلاش ملل مظلوم، سایۀ ظلم و بی عدالتی از جهان محو گردد.

ما بسیجیان شهرستان برخوار همراه و همگام با صفوف به هم فشرده ملت ایران، با حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس نفرت و انزجار خود را از جنایات این رژیم منحوس وغده سرطانی اعلام کرده و حمایت همه جانبه خویش را از فلسطین و محور مقاومت اعلام می‌داریم.

روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج برخوار (رمضان ۱۴۳۹ هجری قمری)

/انتهای پیام/