به گزارش صدای برخوار ؛ امام جمعه دولت آباد گفت: جمهوری اسلامی ایران با توانایی و قدرت توانست در مقابل استکبار و زور گویی ها بایستد و درسی برای کشورهای همسایه شود. حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه دولت آباد پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت […]

به گزارش صدای برخوار ؛ امام جمعه دولت آباد گفت: جمهوری اسلامی ایران با توانایی و قدرت توانست در مقابل استکبار و زور گویی ها بایستد و درسی برای کشورهای همسایه شود.
حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه دولت آباد پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به بازخوانی قدرت ایران در منطقه اشاره کرده و اظهار کرد: در هفته گذشته سفارت امارات در سوریه گشایش یافت و بحرین هم مشغول گشایش سفارت شد و از اخبار حاکی است که انگلستان هم در حال گشایش سفارت خود در سوریه هستند.

وی گفت: ترامپ خروج نیروهای آمریکائی از سوریه را اعلام کرد و عربستان هم وزیر اُمور خارجه خود را تغییر داد چون آن وزیر به شدت تلاش می کرد که بشار اسد را از قدرت کنار زند و از این اتفاقات فهمیده می شود که سیاستهای آنها در منطقه شکست خورده است که اینچنین تغییر مسیر می دهند و علت اصلی مقاومت و ایستادگی است که سردمدار آن جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه دولت آباد اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران وقتی اراده می کند در مقابل ابرقدرتها بایستد، می ایستد و پیروز هم می شود و الگویی برای کشورهای همسایه می شود.

وی گفت: استکبار هفت سال قبل با ایده ایجاد داعش و نابود کردن منابع کشورهای اسلامی قصد تجزیه کشورهای اسلامی را داشت که مانع پیشرفت جمهوری اسلامی شوند، ولی الآن می بینیم خودشان می گویند ما هفت میلیارد دلار هزینه کردیم ولی چیزی بدست نیاوردیم که شکست باعث شکاف در دستگاه حاکم آمریکا هم شده است و ترامپ به این نتیجه رسیده است حضور آمریکا در سوریه شکست بیشتری را در پی دارد و برخی از سیاستمدارن آنها می گویند آمریکا باید بماند و یک دوگانگی در آنها پیش آمده است.

حجت الاسلام محمود آبادی افزود: این مسئله نشانه ی دیگری از قدرت ایران است که توانسته بین آنها شکاف ایجاد کند که امیدواریم روز به روز شکست های آمریکا و رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجع زیادتر شود و منجر به نابودی آنها شود.

وی در ادامه به اظهار نظر فرمانده اسبق سپاه پاسداران پیرامون عملیات کربلای چهار که گفته است عملیات کربلای ۴ یک فریب بوده است اشاره کرده و گفت: متأسفانه این اظهار نظر فرمانده اسبق سپاه پاسداران باعث شده است که بعضی از افراد مغرض و خائن سوء استفاده کرده و باعث مکدر شدن دل خانواده شهدا شوند.
مام جمعه دولت آباد اظهار کرد: این حرفها نباید در جامعه زده شود و مسئولین جنگ باید طوری صحبت کنند که باعث سوء استفاده دشمن نشود چرا که شکست و پیروزی در جنگها یک امر طبیعی است و در صدر اسلام هم بوده است، جنگ اول بدر بود که مسلمانان پیروز شدند، جنگ دوم، جنگ اُحد بود که مسلمانان شکست خوردند و تعدادی هم شهید شدند و شهدای بدر و شهدای اُحد با هم فرقی نداشتند و پیامبر گرامی اسلام فرقی بین شهدا نگذاشتند پس عملیات کربلای ۴ هم که شکست خورد و تعدادی از عزیزان به شهادت رسیدند، شهید هستند و اجرشان نزد خداوند محفوظ است.

وی گفت: کسانی که مغرضانه مطالبی می گویند و متأسفانه جایگاه مسئول را هم دارند به جای متهم کردن فرماندهان جنگ به کم کاری، باید به نقش آمریکا در لو رفتن عملیات اشاره کنند، که متأسفانه نه تنها اسمی از آمریکا نمی برند بلکه سینه چاک آمریکا هم هستند و اینکه فرماندهان را متهم می کنند ولی به نقش آمریکا در پشتیبانی از عراق اشاره نمی کنند خود خیانت به خون شهداست.

/انتهای پیام/