صدای برخوار-۷۰ درصد پروژه جانبازان در حریم دولت آباد محقق شده  ، حال نوبت تعهدات اصفهان است. پروژه جانبازان نه تنها برای دولت آباد بلکه برای برخوار حائز اهمیت است از اینرو با توجه به مصوبات و تعهدات اصفهان سخن مسئولان درخصوص اینکه پروژه جانبازان در اولویت اصفهان نیست برای مردم پذیرفتنی نیست.

صدای برخوار-۷۰ درصد پروژه جانبازان در حریم دولت آباد محقق شده  ، حال نوبت تعهدات اصفهان است. پروژه جانبازان نه تنها برای دولت آباد بلکه برای برخوار حائز اهمیت است از اینرو با توجه به مصوبات و تعهدات اصفهان سخنان مسئولان شهرستان درخصوص اینکه پروژه جانبازان در اولویت اصفهان نیست برای مردم پذیرفتنی نیست.
به گزارش صدای برخوار،با توجه به اینکه پروژه جانبازان برای شهر دولت آباد در اولویت قرار داشت ، تا کنون گزارشات متعدد درخصوص ضرورت پیگیری برای اجرای پروژه جانبازان از رسانه ها منتشر شده است.
ورودی هر شهر و مسیر های ارتباطی آن نقش مهمی در توسعه آن شهر دارد. بلوار امام خمینی (ره) تنها مسیر ارتباطی شهر دولت آباد است ، که با توجه به صنعتی بودن این منطقه و عبور خودروهای سنگین ، بار ترافیکی را در این محدوده ایجاد کرده است؛ از اینرو شورای شهر دولت آباد از ابتدا اجرای پروژه جانبازان را در اولویت قرار دادند .
پروژه هفت کیلومتری بلوار جانبازان سال ۱۳۸۲ توسط شهرداری دولت آباد به عنوان مسیر ارتباطی مکمل در راستای توسعه شهر و دسترسی بهتر به اصفهان کلید خورد ، اما به دلایل متعدد این پروژه چندین سال مسکوت ماند .
سرانجام در سال ۱۳۹۷ با پیگیری نماینده شهرستان ،شورای شهر ، شهردار و فرماندار وقت ، تمام مصوبات لازم برای این پروژه اخذ و به صورت رسمی ابلاغ شد .
پس توافقات بین شهرداری دولت آباد و اصفهان شهرداری دولت آباد اقدامات عملیاتی از جمله ؛آزادسازی اراضی ، جدول گذاری زیرسازی و آسفالت این پروژه را در دستور کار قرار داد.
تا کنون این پروژه ۷۰ درصد پیشرفت داشته ، اما همچنان در حریم اصفهان شاهد اقدامات عملیاتی برای اجرای این پروژه نیستیم .
اجرای پروژه جانبازان نه تنها برای شهر دولت آباد امکان دسترسی آسان و ایمن به شهر اصفهان را فراهم می کند بلکه برای شهر دستگرد ، محسن آباد و سین نیز حائز اهمیت است و باعث کاهش بار ترافیکی جاده خورزوق و بلوار معلم می شود. تفکیک خودروهای سنگین و سبک ،کاهش تصادفات ، کاهش بار ترافیکی ،دسترسی مناسبتر به ورزشگاه نقش جهان و اتصال سریع تر دولت آباد به خیابان کاوه و خیابان های اصفهان از مزایای این مسیر ارتباطی است.
حال که مسئولان شهری دولت آباد از تمام ظرفیت ها برای اجرای این پروژه استفاده کردند ، دیگر سخن مسئولان که این پروژه در اولویت اصفهان نیست برای مردم شهر دولت آباد پذیرفتنی نیست و طبق تفاهمات و صورت جلسات انتظار می رود که نماینده و فرماندار شهرستان برای تحقق تعهدات اصفهان رایزنی کنند تا هرچه سریع تر مسیر امن برای تردد مردم مظلوم و شهید پرور فراهم شود.

انتهای پیام / طغیانی