صدای برخوار؛آزاده ۸ سال دفاع مقدس در چهارمین یادواره شهدای گمنام واحد دولت آباد، مجلس شهید را مجلس معرفت، ذکر و آرامش دانست.

صدای برخوار ؛ آزاده ۸ سال دفاع مقدس در چهارمین یادواره شهدای گمنام واحد دولت آباد، مجلس شهید را مجلس معرفت، ذکر و آرامش دانست.
به گزارش صدای برخوار ؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد، محمد باقری در چهارمین یادواره شهدای گمنام این دانشگاه گفت: ۴ سال پیش توفیق نصیب این دانشگاه شد تا میزبان این دو شهید والا مقام باشد و تا به امروز حضور این دو شهید مایه خیر و برکت برای دانشجویان، کارکنان و اساتید این دانشگاه بوده است.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد افزود: به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست. در طول ۸ سال دفاع مقدس همچون شما دانشجویان جوانان بسیاری در جبهه های حق علیه باطل حضور پیدا کردند و با خون خود از ایران اسلامی دفاع کردند و الحمدالله هنوز با خون این شهدا و تلاش های جانبازان، ایثارگران و خانواده آنان است که درخت تنومند انقلاب اسلامی رشد می کند و بالنده می شود.
باقری اظهار کرد: یکی از نمونه های عینی بالندگی انقلاب اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی است. این دانشگاه مولود همین انقلاب اسلامی است که به پای آن زحمات زیادی کشیده شده است.اساس و هدف انقلاب و دانشگاه دست یابی به تمدن نوین اسلامی است و این هدف باید مورد توجه ویژه دانشگاه ها باشد و دراین راه مهم رسیدن به قله های رفیع دانش به عهده شما اساتید و دانشجویان عزیز است.
وی بیان کرد: در حوزه فرهنگ، انتظارات جامعه از دانشجویان بسیار بالا است. در زمینه خدمت رسانی در حل معضلات و مشکلات جامعه، دانشجو باید فعال باشد و در دفاع از امنیت نیز رسالت خاصی بر عهده دانشجوی فعال و با بصیرت است.
باقری افزود: نکته ایی که باید تمام کارکنان اساتید و دانشجویان این دانشگاه همواره به یاد داشته باشند این است که این دو شهید گمنام به نمایندگی از تمام شهدای انقلاب اسلامی ناظر فعالیت های ما هستند و خواهد بود. پس باید به طور جدی نسبت به اعمال و رفتارمان حساسیت داشته باشیم و بتوانیم نقش این شهدا را در زندگی خودمان پر رنگ تر کنیم.

سردار علی اصغر حبیبی آزاده ۸ سال دفاع مقدس نیز گفت: مجلس شهید مجلس معرفت، مجلس ذکر و مجلس آرامش است. تمام دنیا امروز به دنبال آرامش است. این آرامش در هیچ کجای دیگر به دست نمی آید مگر با انس با شهید. چون شهید با قرآن و اهل بیت مانوس بوده است. این خاصیت شهید است.
حبیبی افزود: یک بار هم که شده است زندگی به سبک شهید را امتحان کنیم. سبک های دیگر را دیده ایم. زرق و برق ها، تجملات. اما آرامشی که همه به دنبال آن هستیم حاصل نمی شود مگر با زندگی به سبک شهدا. این آرامش انسان را تسخیر می کند و در سخت ترین شرایط روی پای خود می ایستد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه این یادواره با روایتگری سردار علی اصغر حبیبی ادامه یافت و در پایان از خانواده های شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی و مدافع حرم تقدیر شد.

/انتهای پیام/